Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKanibalové, snoubenci, spotřebitelé
Autor
Movsar
Mašličky
Na zadní straně svých tučňoučkých stehen má mašličky. Ale nerozvášeš je, jsou zapuštěné pod kůží. Pojistka před nenechavými muži. Štráduje si to k Andělu a až večer možná někomu dovolí. A on ty mašličky přece jen povolí.
O zhýralém smíchu a protilehlých věcech
Z ulice jde zhýralý smích. Drhne o brizolit domů, vniká okny otevřenými do tropické noci až k uším spořádaných lidí. Jsou pohoršeni, nad sobotní půlnocí měli jiné plány: pít a pak v nahém zápase nasliněných těl se nazývat nejvulgárnějšími jmény; jen ne zhýrale se smát. Ta drzost neznámých individuí!
Pod holou oblohou
Ohně táborníků pomalu berou svou, to tady na sídlišti už dávno vyhasly lampičky i obrazovky. Ženy středního věku zapily rohypnoly a rázem propadly na dno nejtemnější noci. Mužům stačil pivní kvintet, ještě ráno jim bude zvesela hrát. A táborníci? Čerstvý vzduch a holá obloha v nich budí touhu, ti ještě nepůjdou spát…
Kanibalové, snoubenci, spotřebitelé
Lidl, neděle po poledni. Páry ztučnělé štěstím procházejí kolem regálů. Jedni do nákupního vozíku ukládají hory masa. A pak ho vezou prodejnou jako právě narozené dítě. Pyšní rodiče a jejich defilé zrodu. Zastaví se u dalšího chladícícho boxu, žena promluví: Tak ještě filé. Jeho to nezajímá, sahá jí pod tričko, rozverně, jako milovník z rokokového obrazu. Ona si tričko zas stáhne a jedou dál, k mléčným výrobkům. Malý snubní rituál ji čeká nanovo, jak by taky ne. Zaplatí, nasednou do rodinného kombíku a za pár minut jsou doma. Tam pak vytáhnou hroudu masa, podívají se na něj s láskou a nadějí a snad i vírou a on, šťastný otec, ji vezme do rukou a několikrát pozvedne. Přidá polibek na tu změť tkáně, šlach a krve. A pak si oba sundají trička. Večer bude kližka.
9 názorů
blacksabbath
01. 08. 2016.....*/**
Jedno lepší než druhý. Máš to pěkně vygradovaný, mašličky jsou trochu kách a spotřební kanibalové vedou. b:-))))))
Evženie Brambůrková
31. 07. 2016Jo, Lídl je príma,
u mrazáků zima,
v rohlíčků teploučko,
nakoupíme levňoučko.
Lepší je pondělí ráno, to se pereme s ženskýma o hadříky. :-))) /T
aleš-novák
31. 07. 2016ano, kanibaové jsou velmi autentičtí :o)