Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDěvče v rozpuku
Autor
MKbaby
Dříve měla chůzi laňky,
dnes mi láme plotu plaňky,
nemá žádné zábrany,
nevešla se do brány...
64 názorů
Fakt, všech těch 7 stránek komentů vydat knižně. To by byl bestseller, a ani bych tu intelektuální studii nijak nejmenoval.
aleš-novák
11. 08. 2016jestli dobře chápu tvou zkratku "2v1"...tak odpovídat nebudu :o)
aleš-novák
11. 08. 2016ve skutečnosti mu ani nic jiného nezbývalo, tehdy...:o)
aleš-novák
11. 08. 2016dal mi svou dceru...:o)
Aleši - k tvému prvnímu komentu - dal ti pak obroku? Nebo ovsa? Abys skákal hopsa hejsa? Jinak znám jeden citát, který řekl... no - teď si nevzpomenu: "Blahoslaven buď ten, kdo orá pole mé, neb šetří pluhu mého..." Ale jak dílo, tak všechny komenty skfjelé... /***
Kdysi moje mužné dlaně
hladily postavu laně.
Dneska během vzplanutí
hýčkám matku mamutí. *
Každá laňka, jak čas plyne,
zpohodlní a pak kyne,
tenké nožky, štíhlý pas,
to už dávno odvál čas :)
Alešku, to by bolo super, len asi by sa ťažko vyberalo, je tu materiálu a materiálu:)
aleš-novák
10. 08. 20168hanka: občas nad vydáním takové knížky uvažuji, komentáře mnohdy opravdu stojí za zvěčnění,,,:o)
škoda, že nie je vydavateľstvo, ktoré by sa zameriavalo na vydávanie diel včetne komentov:)
Dik autorovi a všetkým zúčastneným diskutérom za krásne ráno:)
P.S.: ako dievča z dediny som si preventívne našla chlapca z mesta, orba sa nevyžadovala, ani plot a zvieratá na byte nemali:)
jednooká panenka
10. 08. 2016pobavilo *
okoloidúci
10. 08. 2016:)))
aleš-novák
10. 08. 2016black: klub najdeš na straně 11 v seznamu klubů (na horní roletě rozroluj Autoři, záložka Kluby)...další postup je intuitivní :o)
blacksabbath
10. 08. 2016...nezařazena.......neví jak
blacksabbath
10. 08. 2016.:-)))))))))))))))))).......ladně táhne dívka pluh......do plic těžce vníká vzduch.......na krku má opratě.....oči poulí okatě.......
aleš-novák
10. 08. 2016ale bacha: kdybys to chtěl testovat, tak dřív než řekneš "táhni", musí mít řetěz kolem krku...:o)
aleš-novák
10. 08. 2016a jaká je v orbě? :o)
aleš-novák
10. 08. 2016pardon, že jsem ti odklonil diskusi od ladné dívky k mému chmurnému jinošství v minulém století...:o)
blacksabbath
10. 08. 2016žena i pluh utáhne...když musí......jeden tip za dílko....další za komenty.........jako malé děti....banda nezvedená......:-)))))))))))))
aleš-novák
10. 08. 2016zřejmě se dcera neprozřetelně zmínila o tom, že plužení mi docela jde. Tchán nejspíš nepochopil, že nemluví o orbě, nýbrž o lyžbě...
aleš-novák
10. 08. 2016na inteligenci se tchán neptal...:o)
Tak tehdy jsi prokázal, že i pracující inteligence může být fyzicky zdatná..i básníci:-)
aleš-novák
10. 08. 2016rolníci? kulaci to byli! :o)
aleš-novák
10. 08. 2016takovým testem jsem prošel taky: když jsem dělal přijímací řízení do rodiny své první ženy, přehodil mi budoucí (dnes již minulý...) tchán kolem krku řetěz od pluhu a testoval na poli mé schopnosti tahu při orbě...tehdy jsem byl přijat :o)