Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePodivné přátelství
Autor
Whitesnake
Nazvala jsi mne mnoha jmény
Tak jako Homér Íliadu
Jen mimo záznam -
kupříkladu:
Ohýnku ty můj zpopelněný
Roz fou kaný
Na všechny
strany
Význame
v básni rozmělněný
Kohoutku
věčně rozkapaný
Pse
jenž je někde zakopaný
Nazvala jsi mne mnoha jmény
Přívlastky
téměř neshodnými
A zavalila jsi mne jimi
Však jedno jméno nezaznělo
I když by první zaznít mělo
Že jsem tvůj přítel
který za tě
Nořit se bude do závratě
A bude tím, kdo chytá v žitě
Nastaví klidně vlastní tělo
Kdykoli touha zaplaví tě
...
31 názorů
Marcela.K.
08. 10. 2016Myláček můj zas´ nezhasíná
na čisté osušce "omytá" hlína... :-)
...o touze už to dávno není
spíš o usínání na rameni ;-)
nějaké problémy, ale už je to v poho, najíždím na své literaturní období fejetonistické :-)), to jsem ještě nikdy nezkoušela, snad mně na písmoňi neumlátíte :-)), myslím slovy, ale i ta raní :-))
Whitesnake
06. 10. 2016díky moc, Markie, dlouho jsem tě nezaregistroval
Whitesnake
06. 10. 2016Kolo, je to zamindrákový osel... stotisíc alternicků a miliony poegtických poklusů a kde nic tu nic. Příšerný vůl a ubožák.
Já nejsem žádný extrabásník, ale ty jeho seskládané a opapouškované bláboly jsou za trest.
Pozor! Pokud jsi tím, kdo chytá v žitě... bílý had spolkne tě okamžitě... /***
(marně se snažím pochopit myšlenkové pochody, úvahy, záměry a závěry Pana Martialise) o))
Whitesnake
04. 10. 2016díky za zastavení, M i za uštěpačnou reciprocitu. Hodně štěstí při tvých pokusech.
Whitesnake
29. 09. 2016díky, Jos, moje fairy-tale není based on true story, tvoje snad ano??? :-)
Whitesnake
29. 09. 2016jo, jo, jen víš jaký mám vztah k těm všerůzným peříčkům, lánům (sic!), bramboříkům, zoufání a tužeb, a přece dělám (píšu) totééž jen v bleděmodrém :-)
víš, že já takovéhle věci neřeším... prostě, co jde ven, jde...protože má a musí:-)
dík i já
P.S. Opakování je matka moudrosti. A platí to i při životních lekcích. Minimálně, dokud je nepochopíme...
Whitesnake
29. 09. 2016Zuz, díky za zastávku, já vím, zprofanované téma atd aj apod... leč kdo by v tomto případě odolal?
post s: tvé verše k věci a krásné
velmi rozpustilá:-)
----
nazvala jsi mne mnoha jmény
zůstávám ovšem bezejmenný
na to si asi zapomněla
ohýnku v požár přeměněný
popel si lásko setři z čela:-)
Whitesnake
29. 09. 2016Moc dík, Q, přitom mě to napadlo v busu cestou do práce (jako téměř všechno) a říkal jsem si, že to musím vybalancovat mehzi seriózností a rozpustilostí. Takhle píšu rád.
Whitesnake
29. 09. 2016Díky za povzbuzující zastavení, děvčata.
Jen noticka: tento příběh není vystavěn na pražádné osobní zkušenosti, tak jako u mne téměř vždy. :-)
Whitesnake
29. 09. 2016nečekaně originálně, Di :-) Tak aspoň někdy :-)