Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se5
Autor
Darmo-šlap
Při stěhování
jsem klavírem
rozlouskl ořech.
13 názorů
Darmo-šlap
10. 10. 2016No, nevím, zda někdo odstraní kyberzávady. Ty se v tom vyznáš? Nejsi ajťačkou? Sháníme nějakou.
I když to ted' vypadá,jakoby to souviselo s mou básní "Kříž v cestě",já jsem tou hackerkou nebyla,přísahám ! - Ale vážně : přeju brzké odstranění kyberzávad a také pozdravuji M.Š.
Darmo-šlap
06. 10. 2016Chvíli tu budu, jelikož nám hekři odrovnali stránky XXVI.
Nevím,jestli tu chvíli pobudeš nebo zase zmizíš jako pára nad hrncem.Mám pro tebe v zásobě básničku "Kříž v cestě",takže ji dám na panel v pondělí,kdyby ses tu vyskytoval. Moc mě bude zajímat tvůj názor.
Darmo-šlap
04. 10. 2016Kokos je moc velký. Ale ten oříšek je malý a jako problém: tvrdý. Malý a tvrdý. Problémeček? Vezmeme klavír :-)
Darmo-šlap
04. 10. 2016No jo, oříšek, oříšek, to je pravda, to je větší kontrast mezi velikostmi.
Je to zajímavý text, využívá ten zoom-out princip, o kterém jsme se bavili, jen mně osobně by se nejspíš víc zamlouval oříšek místo ořechu - byl by tam pro mě jednoznačnější přesah.