Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKým bude vajce uvarené
10. 04. 2002
9
0
2712
Autor
Bix
na hodinách odtikáva
kým sa varí vajce
sekundová rúčka
honí minútovej
rúčke druhej
tiká tiká šľamastika
tik-tik-bum
pozeráš sa medzi stehná
včera som to
trochu prehnal
zabudneme na to spolu
a som hore
hore-dolu
"a som hore"
nic na laciný efekt, pěkné a k zamyšlení a přitom hračičkovské*
Aššurballit
09. 05. 2005
ty vieš, tak nádherne vystihnúť moment, že ho tu prežívam znova a znova:-))))
aha :o) Ver, že odvážne by boli aj pre mňa...ale nie sú...sama vieš, že nie sú o sexe :o) Prvoplánovo.
MTááákTR.
"včera som to asi trochu prehnal
poedal som čo si o kom myslím..."
Tak mi to asociuje Urbana. A vzbudzuje to u mňa trošku nepríjemný pocit. Našla som tu totiž obraz niečoho, čo nepotrebujem vedieť. Ale to je iba súkromná interpretácia :o) .
*
Pomerančová
11. 04. 2002
hm..ta erotika je svina.ma tolko podob...klobasa, sunka, stehna, tlacenka....ale vies to dzivca od Dunaja..
T*
Rekvizitár: Dík za kritiku...včera som to trochu prehnal je hovorová reč a tá sa priveľkou metaforickosťou nevyznačuje :o) Skôr tu ironizujem, čo dotyčný "povedal" :o)
Ahoj sestrina!
...doprčič! Toto sa mi tak páči, ako to znie, plynie...ide. Mylujem, keď sa hráš so znukmi (tik-tik-bum). Ale...vieš, ako to je. stráviť obsah je problém...ale dám tip za virtuozitu formy a takou...povedal by som: presne sa hodiacou (dobre vhodená) zvukovou "ukážkou" ... :)
mám tak rád
denis