Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePie Jesu
09. 04. 2002
16
0
3525
Autor
Bix
pie Jesu
pije Jesu
prosím, nezúr
ak ho nájdeš pri stole
nie v kostole
pije, Jezu
nohy prezul
od večera do rána
muzika mu vyhráva
a on pije, Jezu
Aššurballit
09. 05. 2005
čo tak poslať túto báseń pápežskému nunciovi? :-)
Bixi je slovami čoraz hravejšia!!!
Rekvizitár: myslíš, že píšem stále rovnako ?? Nechcem, aby mi automaticky ľudia tipovali kvôli tomu, že som Bix, som rada, že v tomto si iný a Tvoje kritiky sú pre mňa dobré, preto ďakujem.
Keby si poznal Petulu, vedel by si, že je to milé a fajn stvorenie, nič desivého.
Bloncí: aj mne :o) Nebudeš náhodou v Rakovníku ? *
doufám, že mi bude i letos umožněno na Tebe mrknout skrz plameny táboráčku
moc mi to chybí
*
b.
Na Petulu nasiahať !! Je skvelá !
Milý Rekvizitár, ďakujem za kritiku - ale, hm, trošku nekonštruktívna :o))) Snaž sa citovať presne:
Pie Jesu
pije Jesu
Necíť nenávisť. Poviem Ti, ako túto báseň beriem ja - je veľmi konkrétne adresná, nenachádza sa v nej hovorová reč, iba úryvok z ľudovej piesne ( muzika mi vyhráva/ a ja pijem, pijem, pijem, pijem/len z plného pohára ). Je pre mňa láskyplným pohľadom na niekoho, o koho mám ale trochu strach, trochu strach z nepoznaného.
A obraciam sa na niekoho ( Jesu ) - ktorému sa s tým zverujem, s láskou a dôverou. Je to pokojné a trochu smutnoláskyplné vyznanie - toť môj zámer.
Formálne to môže byť zlátanina ( keď to tak vezmeš ), ale nie je samoúčelná ako hranie so slovíčkami - obsahovo je za ňou oveľa, oveľa viac.
Rozpol viery a sveta. Piatku v krčme, čohokoľvek, čo tam uvidíš.
Ak neuvidíš, nevadí - aj na to sú básne - aby sa nepáčii.
Ešte raz ďakujem za Tvoj čas a iný pohľad na vec.
najprv mi to nedošlo...ale, ono, po tom piatom zopáknutí... :))))
nehovorí sa predsa, že opakovanie....
Ježíš, to je pěkný!!!!!! Tak dnes po dlouhý době lituju, že nemám možnost zařazovat výběr!
Bix - to říkáš tomu pravýmu - radši zkontroluj, že voda zůstala doopravdy vodou - abys třeba omylem neuvařila brambory na víně - to by se zas Tynda - jak ho znám, cpal jenom omáčkou ...
Na kritiku nemám, promiň!
Jen vidím, že je to dobré a chápající!
Je to moc hezký návod k životnímu postoji, názoru...
░▒▓-_-▓▒░
«*»