Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKdesi v buši...
05. 04. 2002
31
0
3563
Autor
Aki
Nazdar koni, co ty pruhy?
Nechtěl jsi bejt jako druhý?
A nebo snad... Jasná věc!
Jsi uprchlej trestanec!!!
To tys asi utek z klece,
když nepoznáš zebru přece,
ty velbloudě jedno blbý...
Kdepak máš ty svoje hrby?
Tebe asi mozek svrbí...
K čemu by mi byly hrby?
Nevím, kdo jsme větší pako,
já jsem lama huanako...
taky velmi povedená*
jsem myslel, že je to lama guanako, a správně je guanako i huanako (tak jsem se i poučil)
Jať_secundum
11. 07. 2002Astalavista
13. 06. 2002
Jako blbůstka je to squěly. Jenom pár drobných připomínek - 1) lama nežije v buši a zebra většinou taky ne; 2) "huanako" by se mělo správně číst "wanako", tzn. že to ztrácí slabiku a tím (v souzávislosti na přízvuku) i rytmickou shodu.
;-)))
Spvrivs: díky :o)
a k připomínkám:
1/ Jelikož se rozhovor odehrává v Akiho světě, je úplně normální, že se zebra může potkat s lamou v buši, když budu chtít, potkaj se klidně na Václaváku v podchodu... :o) Na tvým místě by mě víc zarazilo, že oba zmiňovaný živočiši mluvěj a navíc stejnou řečí :o))
2/ ty si čti huanako jak chceš, Aki to čte huanako a všem čitatelům tohohle mýho eposu doporučuju, aby to tak četli taky...(nebo dostanou do držky) :o)))
1) To mě trochu paradoxně ani nezaráží. Svou připomínkou jsem měl na mysli to, že by název mohl být o něco přiléhavější, ale vzhledem k tomu, že se jedná o blbůstku, tak to není vůbec nutné.
2 má mít informativní charakter, samozřejmě že v blbůstce se to může číst i hu(w)anako (ale nebylo by od věci na to ňák upozornit) ;-)
Monty_Python
15. 04. 2002
jooo, tak tohle jsem dneska potrebovala :-)))))))))))))) ...mas to i s T :-)
kalais: a jakou nejradši? bych tě pozval na vanilkovo pistáciovou třeba, bereš? :o)
ja sem myslela treba ty ctyrlety....:o))) to snad tak hrozny nejni, ne? pamatuju se na sva rana sprosta slova az tak kolem treti tridy...ale to sem byla asi opozdena...:o))
Materulina_dcera
05. 04. 2002
jéééé, takhle sem se nenasmala ani nepamatuju....no dobre, asi pred pul hodinou, ale stejne - típ típ!!!
skoda tech "vulgarismu", bylo by to krasny pro maly deti
díky moc všem :o)
Brunhilda: nejsem si jistej, jestli pako a blbý velbloudě jsou až zas tak drsný vulgarismy... myslím, že dneska by o tomhle dílku každý druhý dítko prohlásilo něco jako ''doprdele, co to je za kreténa, že se s takovou sračkou sere do písmáka'' :o))
je prostě jiná doba, já se jen snažím přiblížit těm mladým aspoň na dostřel... :o)))