Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seLipno
Autor
Gora
nebeský koridor ve špici smrků
zdá se být užší než lesní cesta
jezero jak modře vybarvený pecen
se převaluje - prastarý sumec ze dna
kamenných skrýší zbořenišť
a uhnilých kořenů
ve vůni borůvčí a mechu kolem vody
poznávám něco důvěrně známého
snad letní parfém lesa dětství -
nejsem si jistá...
29 názorů
Jo jo parfém děství ten nám nikdy nezevšední. Nebudu se pouštět do rozboru od toho jsou tady jiní. Pocitově je mi to hodně blízký. Mám z letošního Lipna hromadu škrtanců, zkusím to nějak naformátovat :)
Hugo Ramon
04. 09. 2017:-))
Básnička napsaná originálním způsobem,zdvojení volných veršů vypadá zvlástně. Ve své jednoduchosti působivé. Tip.
Evženie Brambůrková
03. 09. 2017Zdravím z Jindřichova Hradce. Na Lipno letos nejdeme. *
blacksabbath
03. 09. 2017nebeský koridor ve špici smrků....letní parfém lesa....jsem si jistá...krásně...jak štětec po plátně......voda šplouchá.....*/***
Na Lipně jsme byli na dovolené. Člověk si to ale musí projít asi sám, aby pronikl takhle pod slupku. Až k té důvěrně známé nejistotě...
Aleši, Lipno samo a jiná místa kolem jezera stala se druhým Holandskem...třeba jen my jsme stavěli šedesát komínů na šedesát domků pro H. Díky:-)
aleš-novák
03. 09. 2017obec Lipno už celkem ztratila poetiku, stala se snobským střediskem...ale vodní nádrž má své drsné kouzlo...
To ne...tak letitá nejsem...ale dost často tam jezdíme, vždy si představuju, co zaplaveno...a známý jednou chytil obří rybu, prastarou...