Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seje peter úspešný?
Autor
dark matters
je peter úspešný?
plní si svoje detské sny?
plní si svoje plány z vysokej školy?
má už za sebou svoj prvý start-up?
venuje sa dobročinnej aktivite?
precestoval viacero krajín?
rozprával v televízii? alebo aspoň v rádiu?
stal sa odborníkom vo svojom odbore?
bol zo všetkých najšikovnejší?
snažil sa vôbec aspoň trochu?
je peter úspešný?
peter stojí pri okne v obývačke
a sleduje dlhú farebnú
kolónu áut, ktorá nemá žiadny koniec
je peter úspešný?
plní si svoje detské sny?
boli to vôbec sny alebo len
neurčité bombastické zapĺňanie prázdneho priestoru?
49 názorů
nascheanou
01. 04. 2018líbí.
Zdenda: http://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=374396
tak ještě osm...
dark matters
23. 11. 2017ešte horšie. zo slovenska sa chodí na balkán dovolenkovať.
Aššurballit
23. 11. 2017...caka to vas vsetkych
Aššurballit
23. 11. 2017.... mozno je to tym ze je po mame aj po otcovi ceska
dark matters
23. 11. 2017ja rozhodcu nekritizujem, ja si viem poplakať nad vlastnou menejcennosťou aj bez obviňovania druhých!
dark matters
23. 11. 2017no. keď sa tak zamyslím, tak mám problém pomenovať nejaké moje preferencie - čo sa týka textov - povedala by som, že tiež nemám rada uplakané veci. ale občas mám. skôr som dúfala, že do tej kategórie nebudú spadať aj tie moje:-) tak neviem, čo s tým. idem do kuchyne.
dark matters
23. 11. 2017aha, ozaj. no.
Zkus napsat něco jinýho než milionkrát omlety povídání o straslivem tlaku na úspěch, jemuž je vystaven dnešní člověk. - ja si myslím, že pokiaľ je text slabý, tak ani nie témou ako skôr slabým prevedením. kopec ľudí píše o vzťahoch. problém je ale v tom, ak sa píše vždy rovnakým spôsobom, rovnakými obrazmi, s rovnakými pointami.
podľa mňa sú tie otázky ok. viem, čo tým chcem povedať a nemám problém s tým, že by som chcela, aby text pôsobil konformnejšie. nemyslím si, že existuje správny pomer vo vetách.
Nepoužívej ty nejprovarenejsi obrazy. - to je problém. teda pre mňa. mala by som možno vymyslieť niečo originálnejšie. na druhej strane. ľudia sú málokedy originálni a väčšinou sa správajú tuctovo. a dojímajú sa zpadmi slnka. takže - premýšľam, čím to nahradiť a či vôbec. také to moje klasické - ide k chladničke/umyje riad/ide na nákup do tesca. hmm. každopádne máš pravdu, že keď dá človek klišé, tak - Lidi mají tendenci jim rozumět automaticky.
dark matters
23. 11. 2017Zamyslím sa, vďaka.
dark matters
23. 11. 2017čo keby ste mi sem napísali nejaké ozajstné kritiky? ja by som sa tak rada tozprávala o poézii. o svojej! čo by som mohla vylepšiť? hmm?
Zdendo, popravdě, myslím na Tebe kudy chodím :)
Omlouvám se. Do Vánoc Ti je postupně naservíruju.
Aššurballit
21. 11. 2017som scel len demonstrovat ako trpim. komoli mi meno a kope do hlavy
V pohodě, už mlčim, vůbec nic jsem neříkal, žádný problém nemám, nikomu nefandim ani nikoho nevolim.
Aššurballit
21. 11. 2017hej si naramne. tu mas obrazek: https://lh3.googleusercontent.com/-WcFiRysDTCY/WhQ54CDKvwI/AAAAAAAAEgM/58Col-OO9pUjCaDpg6SLURbrhKF8ahVUwCL0BGAYYCw/h716/div.png
dark matters
21. 11. 2017:-)) kungfu panda!
To náhodou vim. Nikdo Ti tu už neřekne jinak než Panda, případně kungfu panda. A když nechceme, abys věděl, že se mluví o Tobě, používáme krycí jméno Bambus!
(jsem dnes náramně vtipný)
Aššurballit
21. 11. 2017mne by stacilo keby sa naucila aky je moj nick na pismaku....
Dark Matters: no vidiš, můžeš manželovi koupit dvoje silonky a máš Vánoce vyřešené. Ty sis dokázala vybrat!
dark matters
21. 11. 2017vk: však napíš, čo by sa dalo vylepšiť.
aššurbanipal: to by vysvetľovalo pôvod chlpov v kúpeľni.
Aššurballit
21. 11. 2017nevim. ja som si oholil nohy
Aššurballit
21. 11. 2017*utvorit
Aššurballit
21. 11. 2017mozno keby sme pomahali utovorit dostatocne tvorive prostredie na pismaku tak sa vrati aj print....
Aššurballit
21. 11. 2017hele. neurazaj ho lebo sa ofuci a nedozviem sa zasadne informacie typu aky je pomer muzov a zien v najlepscih ceskych basnach 2017. nedockam sa lamentovanie ake je hrozne ze tam neni ziaden pismak. a navyse nebudem vedeiet nic o tom ze ten hajzel leitgeb si pamata o typkovi z uranovych dolov len ze vedel stekat ako pes. so unpoetisch....
Aššurballit
20. 11. 2017on to stejne vyriesi a2a2a alebo vk
dark matters
20. 11. 2017:-))prinajhoršom si dám výber sama! alebo aspoň pánovi pandovi, aby to tak nekričalo:-)
Neměl ses vzdávat funkce redaktora prózy a mohls být ten šťastný, Zdendo...