Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDrobky
Autor
Santi€
telefonní spojení
jí chvělo hlasem
časem se to třeba zlepší...
od února si píchá inzulín
už skoro rok čeká na zlepšení
které nepřichází
přízrak muže
na ni dohlíží z fotky
smutek v bytě
tuhne jako starý chleba
drobky nehrkají v trubici luxu
přesto se vzteká
že nevidí
že nadělá
a neděle
je nejdelší den v týdnu
11 názorů
Mám ráda básně s příběhem, který najdu častěji ve vázaném verši.
Léčba diabetu inzulínem je už napořád...
Ani nevím,proč vlastně označuješ svou báseň za mysteriózní. Pro mne je velmi expresivní,působivá a dobře napsaná,ne ale mysteriózní. Trochu mysteriózní je pro mě to,že mám tady vedle sebe v sešitě taky jednu nedělní a trochu horrorovou báseň. Váhala jsem,jestli ji mám v pondělí dát na panel,ale udělám to. Je pro mne vždycky zajímavé,že ve stejném čase řeší různí autoři stejné téma a taky je pro mne zajímavé,jak ho řeší. Tip.
Básně s příběhem mám rád. Pěkné a nápadité!
Naštěstí se prý v léčení diabetu blýzká na lepší časy. To k stále nárůstajícímu stavu těchto pacientů je fajn.
Zajíc Březňák
03. 01. 2018Tohle místo se mi líbí:
"...smutek v bytě
tuhne jako starý chleba..."
Celá báseň je velmi hezká. Někdy celý život je jen čekání na chvíli, kdy se to zlepší. F.V.
Jo, zcela respektuji a chápu, že zde vzniká něco hodnotného.
Vzdálené(?) ozvěny Zuzky Gabrišové.
těžkně to ve mně jako staré vzácné víno.