Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sekdyž zhaslo věčné světlo
Autor
Lyryk
když zhaslo věčné světlo
přihnal se blackout víry
kdy každý důvěřil jen a jenom sám a sobě
než se vybily baterie dělené kapesní svatozáře
poslední selfie s čertem a vzhůru do pekla
nukleární tmy atomových movies se šklebí
ze samovolních škál slepých energií
z posledních sil tu náhle zářím
a strhující jas
odpověď nejsvětlejších z nás
ozářil své vděčné
žádná vyvolenost
jen pozornost a zájem
13 názorů
Přiznat existenci Boha neznamená ještě náboženství. To vzniká teprve modloslužebným poměrem k neznámému Bohu o němž víme jen to, že je. Někteří z nás nevědí - jen se domnívají, že Boha nezajímají nějaké skřeky tak bezvýznamné skupiny samoreprodukovatelných biologických automatů na velmi nestabilní bílkovinné bázi. Ta byla vysazena na Zemi aby předvedla jak si poradí se sebeurčením. Dnes už Bůh zjistil, jak to s námi je... myslím že zánik lidstva a možná i Země nastane v historicky blízké době. Jak ukazují události najmě posledních sta let je lidstvo nepoučitelné. Přesto všecko musím napsat, že jsem rád, že ještě žiju a že život jakkoli těžký a někdy i záludný, je krásný... a NE-O-PA-KO-VA-TEL-NÝ....
malej_blazen
30. 01. 2018smutné
Pro mne je mobil důkazem naprosté závislosti člověka na jiných a na lidské společnosti obecně. Člověk už není schopen zůstat ani se sebou samým natožpak s Bohem. A že by dnes skutečně někdo spoléhal sám na sebe ? - Tomu nevěřím. To se dělo naposled v devatenáctém století. Tip.