Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTaková konverzace
Autor
Herr_Jaroslav
"Marie, děkuji ti za tvé vyznání. Cítím to podobně, jen si příště prosím dej pozor na vyjmenovaná slova."
...
"Milá Maruško, také si dovedu představit náš společný život. Jen si prosím zopakuj shodu přísudku s podmětem."
...
"Ano, Marie, myslím, že jsi ta pravá. Prosím, dělej za čárkou ve větě vždy mezeru."
...
"Marie, nechápu tu změnu, udělal jsem něco špatně? Prosím, ve slově "debil" se píše měkké i...
16 názorů
Jemné náznaky humoru gradují v poslední připomínce :-) Děkuji za náladu a dávám Tip.
dovoluji si upozornit, že na pravopisné chyby často upozorňují i korektoři - lidé vcelku příjemní... bohužel trpící profesionální deformací... ono to pak vážně vidíte všude:-) nicméně splést se může opravdu každý:-)
aleš-novák
06. 02. 2018možná jde o konverzaci mezi učitelem a žákyní?
Já jsem na tom taky z gramatykou mizerně. Zásadně vyznávám svému miláčkovi lásku raději indiánským kouřovým signálem. Bydlím na vrcholu velmi příkrého kopce. Láska zatím bez kolize. Doporučuji!
Tvá pidi je fakt k smíchu.
Petr Svoboda
05. 02. 2018Pobavilo mě to. /*
pretože by som reagovala nepríjemne, môj koment bude "suchý", výňatok zo štúdie:
"Na pravopisné chyby upozorňujú častejšie nepríjemní ľudia
Niektorí ľudia naozaj nevedia pravopis, no chybu môže urobiť každý. Ak však niekto na chyby neustále upozorňuje, zrejme nemá veľmi príjemnú osobnosť.
prepojenie medzi osobnostnými črtami a spôsobom akým reagujeme na pravopisné a gramatické chyby ukázali už aj vedci. Štúdiu vydali minulý rok v žurnále PLOS One.
gabi tá istá
05. 02. 2018:)))))))
aleš-novák
05. 02. 2018Třeba chtěla tím y naznačit jinou jeho kvalitu?...
Herr_Jaroslav
05. 02. 2018Gora: s měkkým?