Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDéšť smývá horkost prchlých dní
Autor
Štírka
Déšť smývá horkost prchlých dní
úsměvy a lesk očí
ztrácí se rychle
v uplakaném šeru
pár kapek včerejška
si prosím
<na sekeru>
19 názorů
patricia w.
24. 10. 2018krásné, něžné, vzrušující i tesklivé zároveň, prostě - můj šálek kávy :*)
dík
patricia w.
18. 08. 2018pěkné .)
Stejne to zni tak starodavne, kdyz se rekne prchlivy clovek...Vsichni vime, co si pod tim predstavit, ale ne, jak to asi vzniklo...V kazdem pripade by bylo ale nejlepsi, pred nim prchnout...Prchlivy den mi ma predstavivost nevykouzli....
Diky, ze ses zastavil a zanechal tu par slov :-)
Moc děkuji za přečtení, a vůbec za vaši návštěvu... Přežijte, či spíše prožijte krásně, další horký den :-)
Norsko: víš, toto je můj systém : název díla tvoří prvou větu.... Zjednodušení, poněvadž nevím, proč bych měla vymýšlet jméno....Cítím to takto... a už jsem za to tady kdysi slízla i kritiku.... :-)
Když ted´ každý večer v potu tváře zalévám a zalévám taky bych bral pár kapek - třeba i na sekeru. Tip..
Všem vám moc děkuji, že jste i v tom dnešním horku zavítali...A navíc jsem ráda, že těch pár slov stačilo ...
Pomerančová
31. 07. 2018líbí se mi :-) t.