Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sesi tak trochu E=mc^2
17. 04. 2002
11
0
3944
Autor
chuan
Keby som tak
mohol
do zásuvky vliezť
a vyliezť pri tebe.
Musel by som sa
natiahnúť
do maximálnej nuly
mať
nekonečnú hmotnosť
a s vypätím všetkej energie
v jedinom okamihu
by som tam bol
ale ja sa asi vrátim
rýchlosťou svetla na druhú
myslím
že máš tam rádio
a keby zahodím za hlavu
A tak viem
že si stále pri mne
aj keď je to trochu
relatívne
Mno, pravda je, že tohle mě hluboce zasáhlo...
Mícháš tam realitu s fyzikálními bludy jako zdatný akrobat slov. Tvé asociace jsou nevšední, balancuješ na hraně oxymorického pojetí souvztažností. Hrubozrnná zvučnost jen podtrhává odcizení mezi oběma světy. Bravo! Bravissimo! Meraviglioso!
Omlouvám se, ale poslal jsem tento odkaz kamarádovi a ten nad těmito jiskrou sršícími verši strávil hodiny svého "bytí"... Prosil mne, abych vložil jeho komentář... "Myslím, že v této básni je vyjádřena absolutní podstata relativní propastnosti mezi dvěma dimenzemi... Banálně tristní, tristně banální! Flash"
Omlouvám se, ale poslal jsem tento odkaz kamarádovi a ten nad těmito jiskrou sršícími verši strávil hodiny svého "bytí"... Prosil mne, abych vložil jeho komentář... "Myslím, že v této básni je vyjádřena absolutní podstata relativní propastnosti mezi dvěma dimenzemi... Banálně tristní, tristně banální! Flash"
Tak nějak...
Myslim, že tohle si tip taky zaslouží. :-)
Schella: vynásob relativitu 4x a vyjde ti zase relativita. Ale možná bude relativně jiná...
všetko je relatívne..
škoda, že o vzťahoch to platí 4krát toľko..
to by ale zase nemoli potom vznikať takéto atmosférické diela :)
prečo nie vliezť do zásuvky, máš tam rádio ?
Ahoj, ja som Bix a bojujem proti inverznému slovosledu použitom záhadne :o) a obzvlášť v nerýmovaných básniach :o))
máš celkom fajn štýl, ale dooosť veľa jednoslabičných slovíčok...ale proti gustu...:o)
:-)) zajímavý asociace :-)) prostě fyzika je velmi inspirativní záležistost :-) TIP
Neviem či aj Einstein bol tak poeticky založený, ale tebe sa darí celkom vkusne vzorcovať poetické stavy duše
T.
A ešte výber do LKubu slovenských Písmakov!!!