Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNečekejme víc
Autor
Marcela.K.
jenom tak zlehka
mezi řádky
prokypřit sny
a vyplet slova
která jsi dávno přestal psát
ztratit se v domě
kde jsi doma
napít se vody
zahnat hlad
okousat tužku
...do obálky
zasunout navždy její tvář
někdy ta slova slyším z dálky
když hledám v kapsách svatozář
jen se tak zlehka
letmo minout
jako když vánek pohladí
odpustit si
čas nechat plynout
a lhát si
že to nevadí
14 názorů
Morticia Adams
30. 01. 2021Krásné obrazy *
gabi tá istá
27. 10. 2018hm...tak som si to pochytala a porozumela po svojom a takto sa mi to páči...radšej nebudem vysvetľovať ako, aby som teba nesklamala a sebe nevzala presvedčenie, že po mojom je správne :)*
Marcela.K.
25. 10. 2018:-) Omluva se přijímá, díky za výběr i když... no nebudu to radši vysvětlovat...snad jen, že to vůbec není o zoufalství a beznaději...ale to mám na poezii právě ráda - že si do ní každej promítne to svý ;-)
Whitesnake
25. 10. 2018... ježíš, já už vím, PARDON... a vyplet slova (někdy se říká i uličnické "vyplít"), no trochu nešťastný výraz, který nabízí tři sta milionů variací :-)
omluva
Whitesnake
25. 10. 2018... a nemá být "výplet" ... aby někdo nečetl vypleť! :-)
Whitesnake
25. 10. 2018Výběr? Za strhující rytmiku, za hypnotický, snad až sebemrskačský vhled do zoufalství a beznaděje (byť s příslibem, že snad bude líp), za krásný zážitek. To není málo, to je moc :-)
Pěkně to plyne a má to rytmus a i když je ta báseň hudební sama o sobě , dala by se ještě navíc i zhudebnit . Tip.
Báseň napadená Infekcí vzpomínek, které ještě neprošli lhůtou promlčení. Začátek zaujal nejvíc.
odpustit si, čas nechat plynout, a lhát si, že to nevadí.... to mě oslovilo nejvíc...