Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKDY UŽ TY VÁNOCE SKONČÍ...
Autor
srozumeni
29 názorů
Pokus vidět očima někoho tolik odlišného, uvěřitelné, když jsi mu tak denně nablízku, někdy si taky říkám, jaké to musí v tom "jejich" světě být
Moc pěkné . Vnuklo mi to myšlenku , že já bych se zase někdy mohl pokusit interpretovat svět očima těch pouličních pijáků před marketem , o kterých jsem dneska psal .
Tip a v příštím roce klid pohodu a hodně pěkných básní .
Jiřinka a Peťo, nech je rok 2019 ten naj, nech prinesie len dobré chvíle, príjemné stretnutia, zdravie, radosť, domácu pohodu a lásku...a viac píšte, rada Vás čítam:)
8hanka: u nás to bylo se salátem a řízky to samé. Přijeli na pár dní, snědli salát, řízky a frrrr... I Tobě vše nej do novýho roku. Petr
skvelé čítanie na konci Vianoc...keby sme deťom videli do hlavičiek, ktovie, čo by tam bolo...Máš môj obdiv za trpezlivosť, snahu čo najviac vyhovieť synovi...
dnes mi odišiel starší syn, pracuje v zahraničí, cením si, že na Vianoce je doma, škoda, že teraz len 5 dní, no vďaka i za ne... obom synom som sa snažila ulahodiť jedlom, aj keď nechápem, ako môžu jesť tri-štyri dni šalát s rezňami...teší ma, keď im chutí, keď sa doma menia na deti:) Vianočné blafy milujú:)
Evženie Brambůrková
26. 12. 2018Hezky jsi to napsala, je znát, že se svého syna dobře znáš. :-)
Jsem nadšená převtělením autora, to je nápad! Čtenář se takto výborně vcítí do jeho pocitů při prožívání těch křivd a schválností, které musel chudák chlapec o Vánocích překousnout. Ale že jim to dal s tím svítítkem, že? :-)))) Pěkné, vtipné a máma je opravdu trpělivá. Má můj obdiv nehynoucí! ********************
Vám tady vlítnu do životního dialogu. Téma laděné do psaní Gory, ale v jiné "obraznosti." Líbí se mi to načasování "představení" hlavního aktéra příběhu. Posun k překvapení. Hezky napsané!
Já jsi už taky připadám, že se k tetě Vánoc chovám obdobně. Mám jí rád, ( ona je tak sexxxy) Ale mě vůbec, ale vůbec nechápe? Zlatá nespotřební Říjnová revoluce!
Rain Mana dávají dnes ve 20, na Prima max:-)
Jiři, zdravím a vypichuji:/a opět obdiv!/
Letos to bylo ,,svítítko" s optickými barevnými vlákny. Krásně to měnilo barvy, hezky se to rozčechralo, když se do toho sáhlo. Ale přeci jim nepřiznám, že se mi to vlastně docela líbilo...Co bych to byl za autistu.
Skouknu si minimálně anotaci na filmové databázi. Ke hvězdné kvalitě Forresta Gumpa a Rainmana patří jistotně i adaptace knihy Co žere Gilberta Grapea s Leonardem DiCapriem a Johny Deppem.
Jdu mrknout na ten tvůj tip...
Říkám ti tak s dovolením s ohledem na tvé jméno a skutečnost, že tu býváš časně ráno aktivní :).
Vím, vím, taktéž termín takto užívám, šlo o jakous takous neumělou poklonu tvým směrem.
Jiřička se mi líbí snad ještě víc! a od babičky to muselo znít nenahraditelně...
Ještě jeden film se závanem aut tematiky si vybavuji, Bílá vrána, tuším, ten mi pak připadl nejrealističtější v tom těžkém dopadu na nejbližší okolí v každodenním provozu.
Jitřenko, vždyť to taky není žádný vzdělání v pravém slova smyslu, jsou to dopřávaná potěšení, a to se nedivím, že v těch máš při svém zápřahu o mezery postaráno.
Jsi mi, Jitřenko, s těmi barevnými optickými vlákny připomněla projev lásky ze Sněhového dortu. Nejsem s to hodnotit realismus filmu jako takový, pravděpodobnost či nepravděpodobnost postavy mámy, každopádně nápad se sněhovým dortem samým - coby ideálním pamlskem dle nároků konzumentky - je suprový a potrpím si na herecký projev Alana Rickmana, takže si filmové kousky s ním naděluji zásadně odměnou za... cokoli.