Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePřebytečnost
22. 04. 2002
3
0
1768
Autor
Mikimys
říjen 2000
PŘEBYTEČNOST
papírů kousky
ztvrdlé už housky
umělé zuby
doutníky z Kuby
dopisy šílence
kondomy milence
přetrhlá nitka
uhnilá kytka
zlomená tužka
zabitá muška
dopitá Cola
křídla šatního mola
kontaktní čočky
chlup cizí kočky
na prádlo kolík
bez hlavy žolík
z kytary Nylonky
rozbité silonky
odstřižky látek
přání k dni matek
použitá vložka
mých básní složka
zelené párky
zbytečné dárky
promarněné hodiny
hádky mé rodiny
tvůj zašlý sen
dnešní krásný den
...
Končí má báseň,
ne, není to propadák,
jen jsem chtěla vám
popsat svůj odpaďák.
Thurin: Hledat to nemusíš, u Tebe se mi to stalo určitě častěji, vždycky mě dokážeš tak úžasně překvapit (samozřejmě příjemně :-) ), že pak nemám slov... Ty najdu až později a pak Ti je napíšu, takže nemůžeš vědět, že jsem ty slova předtím neměla!:-)
Jinak my s Miškou násilnický sklony máme, ale snažíme se je skrývat, takže zatím jen tak kecáme, ale počkej, až dojde k činům, to se radši někam schovej!:-)))
Miško, s Tebou si to ještě vyřídím!!!:-)))
Já vás jednou stejně zabiju... :-))) Takhle si ze mě dělat srandu, ale fuj!!!:-)))
Thurin: Kdy???
Hele, vy se tady normálně bavíte na můj účet!! A to jsme vás oba považovala za své přátele....:-(
Dělám si srandu!!:-)) Jako obvykle...:-)) Mám nejradši, když jste veselí, ať už vás baví cokoliv, takže jen do mě!:-))
Thurin: Život sám je jedno velký překvapení! Dokladem toho je, že i já často překvapím sama sebe....:-) A to už se znám skoro 20 let...:-)
Ty nějakou máš???:-)) To si děláš srandu, ne??:-)) Já jsem si žádný nevšimla a to tě pozoruju už od října!:-))
Já se prostě musím přidat - Myšičko, tohle je vážně úžasný!!!!!!!!!! Nemám slov.... (toho si važ, stává se to zřídka kdy! :-)) )
:-) Škoda že ne častěji:-))) ne promiň, dělám si srandu, vždyť mě znáš, ne? Ale jinak...vždyť už jsi jí slyšela, nebo ne?
Neslyšela a kdy jako??? Ty mi nic neukážeš, nic nedáš přečíst a pak to tady musím pracně lovit na Písmákovi!:-( To si říkáš kamarádka???:-)) Jo a s tou srandou si to ještě vyřídíme...:-))
Tak tohle mě dostalo. Pod slovem geniální si představím něco takového. No, další slova jsou as zbytčná...
impresivní_seance_hluchoty
29. 10. 2002
Tak pokračuj, protože nic jinýho než takovýhle blbůstky u mě asi nenajdeš:-)