Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sedvě ještěrky na opuce
Autor
agáta5
(prozimu)
Když otvíráš na ranní cestě své
roztřesené ještěrky
vídávám nad rybníkem páru
ze samých vodníků
z vrby jak ze skrýše padají duše
a jak se nadechnou
po zmrzlé hladině přeběhne blesk
(prodavida)
když pouštíš ještěrky
zbydou ti v ohybech kabátu zrcátka
bezzubá krajina polyká rozcestník
se jménem vesnice
kterou jsi zapomněl
a ty je natočíš…
34 názorů
Já netušil, že to napsala Gaťka... takže po otevření srdéčko zabolelo...
To jsou věci - teď dostanou avízo všichni, jenom autorka ne. (nebo tam nahoře, Jani, furt čteš?)
To je tak krásné, že vždycky jenom potichu polknu...pořád...
neee, břitvičku..tupou, s tou se fajn škrábe :))) ale se škrabkou na sklo auta to jde taky.. mají takové vychytávky, co má ze strany i košťátko :)))))
:))))))))))) nojn, vy tam v Práglu jste jinej level :)))) to u nás na vsi se jen seškrábne hnůj a čupr :)
To zrovna! A vymrzne mi chatrč! Nejsem včerejší.
Jsem prošlá.
Ale ty užívej, já si bezbolestně přečtu. O otlacích ze skafandru a ták.
..........
Píes. Ten david ale není čerstvě nalezenej, že ne? Ten pro tebe natáčí už dlouho... pokud mě paměť neklamoší teda.
:) a co mimozemšťani? teď jsem na jednoho tady u nás narazila, asi bych se unýst nechala... do jara hezky na saturnu :)
Ag, ježíš, ti se snad ani nedají spočítat! Né nadarmo řikám, že muž je směnné oběživo.
Jejda! Nebo tu byla řeč o ňákým jiným družení? Třeba O původu druhů?
silen, třetím druhem?
vigan, čudlo, jituš, evžo díky vám za čtení a že se libí, protože tyhle já taky ráda a tak se shodneme a to je čupr :)
Evženie Brambůrková
06. 02. 2019Ty tvé se mi líbí. :-)/T
yss, každý ví, že je to klasika, proč nepřipomenout... ale je fakt, že dám do prologu a bude klid :)
kočko, čekám na zasloužený důchod... pak bude i kozenka
jak svět pricházi o básniky- len mi to prišlo asi nie veľmi taktné dať to tu tak "autorsky "
k trojke :-Namaluju tvoje ústa
šňůru perel od borůvek …
- klasika sa nezaprie-
kočko, tak mě se líbí věcí, ale tyranosauři to nejsou. Co třeba kočičkymaličkýkrásňoučký???
gabi tá istá
06. 02. 2019mne nevadííí
tak to jste mě potěšili :) že se líbí... jj, jak slyším ještěrku, hned vidím Štěpánka :)))
gabi, ale ta je opsaná, to se nepočítá :)))
gabi tá istá
06. 02. 2019štěpánkovská nejvíc :)*