Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDočkala sa
Autor
gabi tá istá
zabudnutý domček za dedinou
život nevidno ani z obloka
zložené ruky
každý deň čaká
nielen na syna
už by aj išla
keby rýchlo
po deväťdesiatke
všetko stráca chuť
túži nebyť
hlavne odkázaná
presne o dvanástej
usmieva sa
aký si presný s obedom
popoludní
posledná túžba splnená
25 názorů
Tetelící se smajlík. (často i telecí, jen už poněkud k neužvýknutí)
Tomu říkám skloňováníčko!
gabi tá istá
28. 02. 2019áno - som len - sme len - si len :)
A to přesně taky jsem!
Stejné jako osmičková, gabenka, ale Si a vše od toho se mi velmi líbí.
gabi tá istá
28. 02. 2019aký poetický komentár, aj som ťa išla menom osloviť, aby ti nebolo ľúto, keď iných hej, ale ty si nic, podivín, tak pozdravujem Silene :)
Aby se nedotkla, taková črta. Obrázek vyrudlých polorozpadlých vrat měkkou tužkou, tušíš za ním celistvost míněných příběhů a nemůžeš se nabažit, že se povedlo zachytit, a přitom strach z konců s určitostí lehce jako tužku rozmazat nesvedeš.
gabi tá istá
28. 02. 2019myslela som si, že takto nejako
Já mám s lidmi po devadesátce hodně osobních zkušeností a netýká se to jen mých trodičů .
Též jsem potkával téma Tvých posledních dvou básní. Zpracování se mi líbí.
Hoj, hoj!
gabi tá istá
26. 02. 2019mám nového čitateľa? ahooooj!
gabi tá istá
25. 02. 2019no...o živote, mus, aj ty ho žiješ, vďaka
gabi tá istá
24. 02. 2019vďaka za hviezdičky, dievčatá :)
gabi tá istá
24. 02. 2019pozdravujem všetkých a ďakujem!
"túži nebyť hlavne odkázaná"
po tom túži každý starší čkovek, vedieť sa o seba postarať, dostať sa tam, kam by ešte chceli pozrieť...
a to čakanie...
*****