Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se49 haiku předjaří 2019
Autor
Darmo-šlap
13 názorů
Darmo-šlap
21. 03. 2019Jo jo, naskládal jsem to nějak. Už jsem tu dlouho nebyl. Jsou to dílka tak z posledních dvou měsíců, takže o nadprodukci snad nejde :-).
Nejvíc : jeřáb a pes , mariánský sloup , přešlapující včela ( Ano - včely opravdu přešlapují . Vím to , jsem zahradník .)
Je to ale moc haiku najednou . Měl jsi to rozdělit tak natřikrát . Tip.
Nejvíc : jeřáb a pes , mariánský sloup , přešlapující včela ( Ano - včely opravdu přešlapují . Vím to , jsem zahradník .)
Je to ale moc haiku najednou . Měl jsi to rozdělit tak natřikrát . Tip.
Ahoj Romane, díky za zaslání i na e-mail, odpovím zde: Některé texty se mi líbí velmi, u jiných se občas míjíme, ale je to přirozené... moc se mi například líbí ten první text, představuju si to tak, že kromě kontrastu nehybnost/pohyb jde tam i o kresbu kříže. Neumím si sice přestavit.jak takový anenometr na Churáňově vypadá, ale předpokládám, že je to tyč s přibližným profilem připomínajícím kluzák a že letadlo, které ho křižuje, dotváří pomyslný kříž...
aleš-novák
20. 03. 2019u mě zvítězila včela přešlapující u květinářství. Ale líbí se mi to všechno, dobré nápady.
Darmo-šlap
20. 03. 2019Díky všem za reakci. Má pro mě velký význam.
poklona Goře
pro mě tři poslední nej, ale asi bych to vkládala nejvíc po pěti, bylo to pro mě náročné :)
Podle Volyňky poznáme Darmo-šlapa:-)
první - je mi nepříliš srozumitelné - co je anemometr?
druhé - v prvním by možná bylo lepší - Stojí ve frontě
třetí + čtvrté - přírodní, líbí
páté - problikává? nápad fajn
šesté - moc líbí kvůli přesahu
sedmé + osmé - spíše mini kvůli obsahu
devět + deset + jedenáct - buď si neumím představit, nebo ještě něco chybí
dvanáct - není moc výrazné, ale snad...
třináct + čtrnáct + patnáct - za mne - ano...
šestnáct - střechy se posunují...no, výjev pěkný, ale nevím:-)
sedmnáct - jehnědy skvělé
osmnáct - berle vtipné, asi senrju?
devatenáct až dvacet dva- vidím spíše miniatury, postřehy dobré
dvacet tři +dvacet čtyři - pro mne velmi pěkná haiku
dvacet pět - vtipné:-)
Moje pocity při čtení - snad ti k něčemu budou:-)