Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sehodiny vytvořily hnízdo
Autor
Štírka
hodiny vytvořily hnízdo
ručičky tleskají
tančí se rokenrol
v uších zní jaro
neměň tu desku
dál
už není
nic
12 názorů
Ent: Clovek se ma asi drzet prvotni predstavy... Uz jsem o tom vcera uvazovala...
Škoda, že zmizeli dědek s bábou. Oživovali hnízdo. Teď je to jaksi neosobní (jen můj laický názor)
Yss: diky za tak dukladny rozbor - ostatne - tenhle osobity pristup je Ti vlastni...A casto mas presny zasah... Ano, ten stred je obraz v obraze... trci... a tak ho necham splynout. Preji Ti hezke dny. I.
páči sa mi veľmi úvodný hlboký obraz- hodiny vytvorili hnízko / nakoľko mi z neho nabieha pomerne dosť asociácii- hniezdo ako zrod života, hniezdo ako pominutelnosť času- ako záverečný potlesk "kým padne opona ". Obsahovo sa mi text celkom pozdával-chválim za ucelenosť záveru- nemeň tú platnu, dalej už nič nie je,- ktorá necháva v podstate "otvorenú sieť " pre myšlienky. čo sa mi pozdávalo menej bolo napríklad pre mňa už také značne zbagatelizované spojenie- babka a dedko tancujú rokenrol- najmä čo sa týka výrazu, slovného spracovania... celkom som sa pohrávala s myšlienkou, čo by sa stalo pri inej organizácii textu, prípadne pri prepojení ručičky tleskají rokenrol,- aj ked chápem, že pojem babka , dedko,- mal asi pre autorku dosť priortiný význam.- prípadne iba ručičky tleskají... páči sa mi civilnosť slov, línia textu, škoda možno pre mna toho "ľahko banálneho " stredu, ocenujem však veľmi dobrú myšlienku. Asi tak za mňa.
hodiny vytvořily hnízdo
ručičky tleskají
dědek s babkou tančí
rokenrol
v uších zní jaro
neměň tu desku
dál už není
nic
Asi takhle? :)