Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seV kuželu světla
Autor
Gora
Měsíčnou nocí
po psím cvičišti zajíc –
vlající slechy
--------
V kuželu světla
srnče sotva odrostlé –
stojí bez hnutí
---------
Klid letní noci
ruší hukot letounu
snad z Mléčné dráhy?
---------
Kotvu na paži
a bednu piva v loďce –
Vltavo - ahóój!
( senjru )
28 názorů
Je to bezva, takhle si pohrát 5 - 7 - 5 se slovy a vyjádřit myšlenku, která trefně zaujme. Mně se líbí všechny, zejména poslední.
Díky, qí, srnče i zajoch mi "přešli před nosem" za jízdy z představení z otáčivého hlediště - o půlnoci... krása, hned jsem si řekla - náměty na ...
Srnče v kuželu světla je kouzelné, má pro mě opravdu zvláštní atmosféru, klid a přesto drží v napětí.
Vodácké senrjů taky fajn:) Těch vzpomínek:)
Evženie Brambůrková
26. 06. 2019/T
supíku, díky moc - je to TO haiku /ne TA haiku/...
mám v ČK blízko k Vltavě a v létě pozoruji vodíky a jejich kousky :-)
Líbí se mně všechna, ale první dvě vyvolávají krásné obrazy :-))) TIP
Dvě klidné poetické, a slon v porculánu vyplivne chlapa, co si myslí že přesně takový má být, a zase odletí. Tak to na mě zapůsobilo:).
Jak po těch tří mystických najednou vybaflo to čtvrté, velice konkrétní, tak jsem málem padl :-) I tyto změny nálad umíš mistrně a dává to těm haikům (skloňuju to dobře?) úplně novou dimenzi!
Radovane, vyklubal se z tebe schopný improvizátor - viz ježek na Libresu :-)), Kočkodan tu nyní není, a tak jsi jej zastoupil:-)) a dík!!
Radovan Jiří Voříšek
26. 06. 2019zlomené pádlo
ve vodácké hospodě
promile navíc
ps
haiku só špica,
jak hantýrujeme ve štatlu