Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sevodnoznaky
Výběr: Wopi, Lyryk, kafka
03. 05. 2002
23
0
3941
Autor
hermit
vodnoznaky
potkáš ho
poleze z kaluží
po struně nebe
sklouzneš
po žabí pecce
potkej ho dvakrát
škrábni po struně
kaluží do nebe
jestli stačí
Miroslawek
06. 07. 2002
..no ani neviem o čom je, ale určite o niečom a možno o ničom, ale je to stáel niečo. Taže to máš vlastne za jedno. Ale robí atmosféru. A takú fajn. A tak.
jo, už je to lepší... se mnou, tedy pročítám :)
s tebou pořád a furt a tak vůbec... z tvejch slov příjemně prší, takovej ten teplej letní a voňavej ***
já bych s těmi novotvary neriskoval :-)))) je to dlouhodobě nakažlivé i v malém množství... :-)))
tvoji fantazii moc rád.
Jak jsem říkal, ta básnička je úplně jiná, než měla původně být, ale protože na mě takříkajíc esteticky působí (právě proto, že ani já moc dobře nevím, o čem je ;-) tak jsem se jí nezbavil se starým papírem...
Děkuju vám, stejně to není moje básnička, z výše popsaného důvodu je spíš sama svoje. :-)
hermitkuu !!! :c)))) vodoznaky !!!!!!! dneska nás oba nezávisle napadly !!!! Já říkal, že to lítá ve vzduchu !!!! V kolik jsi to chytil -? Já si ve 2 ráno !!!!
Líbí se mi, jak v básničce zrcadlíš !!!!
ta tvá geniální voda je určitě dost objemná a struna dostatečně dlouze znělá*******a nebe pro tebe ;-)
Kde jsi ji tam schoval, tu letní mokrou cestu, jejíž voda v kolejích odráží mezi korunami stromů kusy podešťově modrobílého nebe???
Tam a zpět... Tam u nás...
Člověče, já se z Tebe zblázním!
Děkuju!
░▒▓-_-▓▒░
«*»
to co nakonec vylezlo je...zajimavy :o))) ja jsem ale jenom obycejna hrudka siry a paznehtu, smysl mi tudiz unika ;o)