Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMonology (final cut)
Autor
Rivka
ticho se tmí jak prsty chvíli
nad tváří bolí raší z nich peří
vrstva po vrstvě obrůstání
všichni jsme palimpsest paměti
všichni jsme spolu sami
Blonďáček zpod peřiny mi palcem po předloktí:
Klouzačka, mami! Nahoru a dolů a
všechno je v pořádku má milá
nahoru a
všechno je v pořádku
sami
dolů
18 názorů
Kdyby lidi dělali jen to, co dává smysl, to by bylo na světě krásně... :) Ale jinak máš recht, je to osamělost, ne samota. Na to je tam koneckonců docela dost lidí...
B.Ezejmenij
30. 05. 2020Pohnulo mě k myšlence. Takže se nezlob, že si jí tu napíšu... Jestli je samota nevyhnutelná, pak smutek ze samoty davá asi takový smysl jako smutek z gravitace. Smutek ze samoty buď způsobený iluzí toho, že není nevyhnutelná, nebo je znamením toho, že nevyhnutelná není. Dost ale ekvilibristiky - spíš osobněji... Poslední dobou vnímám čím dál více samotu jako dar. Není to osamělost. Je to životní prostor, který je pro mě uprázdněn. Asi jen další fáze... ale ta souvislost s dětmi. Boží.
B.Ezejmenij
30. 05. 2020ano
vyhrkly mi slzy ani nevím proč... krásná báseň, si tě musím načíst kapku :)
Tvá Cesta mrtvých mne navnadila natolik, zde mi schází lehkost, jako bys chtěla uzemnit každý verš zvlášť.
Všichni jsme spolu sami. Když jsou děti malé, tak ještě ne. Až když zestárneme. Pak i v té paměti se přepíše to, co bychom chtěli ze všeho nejméně.
ještě ... možná, že je to tím, že už jsem podobné četla a srovnala si - je to pro mě srozumitelné a obrázkové:) už na první přečtení ... ale je v ní něco víc, co nutí vrátit se - a zase se vrátím
Čtu už poněkolikáté a stále nic, co by prostoupilo ke mně blíž jako konzistentní text. Je mi to trochu líto. Nevím tudíž, o co přicházím.
Danny: Final countdown jede pořád. Ale jak tomu chceš říkat, není to ani variace (na renesanční ani jiné téma), kvůli tomu jsem to ani necpala do hlavního seznamu. Je to prostě final cut. Což je mimochodem taky film s dost zajímavou synopsí :)
Zremixovat to výtvarně, aby to šlo jedno přes druhé! Díky, blacksabbath.
(I Philoginy, samozřejmě. S vědomím, že je to jen... Remix paměti.)
všichni jsme palimpsest paměti...
"final cut" je něco jako "final countdown"? :)
blacksabbath
17. 04. 2020....co bylo vyškrabáno....co prosvítá......co mělo být uloženo a není....zajímavé Monology.......*/*********