Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVýstava
Autor
Evženie Brambůrková
Vážení přátelé,
od pondělí 25. 5. se budou otevírat i vnitřní prostory restaurací.
Také u nás, v Hospůdce Na Zápraží (téměř za Prahou, ale jinak jako doma), je nainstalována výstava
mých obrazů z posledních let a perokresby.
Pokud bude mít někdo zájem vidět obrazy naživo, budu ráda.
Otevřeno je denně 14 - 22 hod.
Praha 8, Neratovická 29
Dostupnost metrem a kousek pěšky, nebo tramvají, či autobusem.
Jsme dokonce i na mapě.
Pokud byste dorazili a hledali mne, personál to bude vědět (možná).
Nebo prostě dáte tady předem vědět. :-)))))))
Abych nebyla náhodou u babičky!
11 názorů
Evženie Brambůrková
13. 07. 2020Už je to ukončené, příští bude v Dolních Jirčanech. A to bude pro dost lidí hodně z ruky.
Vampirelord
13. 07. 2020Mám to trochu z ruky...škoda :-)
Evženie Brambůrková
20. 05. 2020|To je od tebe, Čudlo, milé. Už se těším, že se potkáme po takové době.
Evženie Brambůrková
20. 05. 2020Děkuji za váš zájem. Při současné situaci bych to nechala do konce června.
Maruško, děkuji za pozvání, ale bohužel se nedostanu. Přeji Ti hodně úspěchů a dalšího tvůrčího elánu!
díky za pozvání, taky bych ráda věděla do kdy bude, mám totiž v plánu se stavit :-)
samozřejmě přeju úspěch!
blacksabbath
20. 05. 2020já se nedostanu, ale přeji ....a určitě bude .........Úspěšnou výstavu !!!!!! ....