Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMiluji chaloupku
Autor
Evženie Brambůrková
Milí přátelé, posílám foto naší chaloupky. Je tam opravdu krásně. I s babičkou. :-)))
20 názorů
Evženie Brambůrková
14. 06. 2020Já ti jí kus půjčím. :-)))
Petr Svoboda
14. 06. 2020Dýchá z toho romantika. /*
Evženie Brambůrková
12. 06. 2020Je tam krásně, Alegno, jezdím tam už 50 let a ještě pár bych ráda.
Evženie Brambůrková
12. 06. 2020Když se to hezky nafotí, je uvěřitelné, že je to pěkné.
Arwen Leinas
12. 06. 2020Ta zahrada vypadá, z tohoto pohledu, velmi hezky :)
Evženie Brambůrková
12. 06. 2020Také mám raději, když si mohu věci přiřadit ke konkrétnímu místu. Děkuji, Karpatský knihomol'.
Akorát nevím, Irenko, zda by babička vyslovila tu památnou Kemrovu větu.
Vraví sa Lepšie raz vidieť ako stokrát počuť. Pekne to tam vyzerá.
Tam by se klidně, Evži, mohlo natáčet Na samotě u lesa II.! Krása.
Evženie Brambůrková
11. 06. 2020Já ti jich pár pošlu, Lubošku.
Evženie Brambůrková
11. 06. 2020Zřejmě začněme pořádat ty adrenalinové víkendy s babičkou.
Hlavně kolem vchodu je už dost odpadlých perníků, to by měl dát někdo do pořádku
Evži, chaloupka je to přímo idylická. Taková z devatenáctého století. Tam bych si to užívala. Možná i s babičkou.
Když si to můžeš představit, je to takové bližší. :-)))
Když si v hlívě promítnu všechna ta Tvá vyprávění... No tak moc dík za foto ať jsem víc v obraze!!! :)
To zas jo. Když jde babi po obědě spát, dám si lehátko do zahrady a taky spím. A je to krásné.
blacksabbath
11. 06. 2020Tam musí být milo posedět.....u tebe je to s otazníkem..........máš-li někdy... jen tak čas.... ve stímu toho stromu.....točit palci, tlouci špačky ???......:-))))))))