Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seCizinec
Autor
Alegna
33 názorů
Radovan Jiří Voříšek
14. 07. 2020je mi to jasný, já se kolikrát zamiluju do svýho nápadu a nic s tím nehne
díky, Radovane, za vcítění se a máš pravdu, trvoje zkrácená verze je lepší, taky mám ráda stručnost, ale v tom rozpoložení jsem to cítila na ta tři jsou :-)
Radovan Jiří Voříšek
14. 07. 2020Lído, snad se nebudeš zlobit, když ti napíšu, že v prvních dvou verších je 3 x slovo jsou.
Objektivně to určitě nevadí. Jen se do toho promítá moje lenost, že nerad klepu do klávesnice, proto píšu krátce.
Pod vlivem tohoto postižení bych napsal:
Jsou momenty o ničem a k ničemu
ale silné
Kdybys byla kluk, napíšu ti, že to má koule. Takhle nepíšu, že to jde na dřeň. A že je to za tip.
O ničem a k ničemu, ale přece se i z takových chvil stávají pěkné vzpomínky.
ano, je úplně hmatatelný, Evženie a nezapomene se ani po xceti letech :-)
pravda, black, ale mělo to své výhody, sice ve mě pohled vyvolal silné pocity, ale nemohly se pokazit žádným skutkem, takže kouzlo zůstalo na vždy :-)
Evženie Brambůrková
25. 06. 2020Ten pocit je téměř hmatatelný. Ale takové pocity snad mohou mít i muži. Nemohu posoudit, ale takový pohled se nezapomene. :-)))
blacksabbath
25. 06. 2020pozor...:-))).....v takových očích je možné se i utopit....ale ty následky :-):-):-)
blacksabbath
25. 06. 2020Kdo to byl?......snad sám černý myslivec.....*/**************
Líbí se mi to!
Má to něco do sebe - je to stylově zvláštní. Jenom tak nějak nejsem schopen dešifrovat co se za tím vším skrývá...?! .)
No, je fakt, Lidko, že mne tenkrát ten tvůj týl fascinoval. A dodnes ho považuji za jeden z nejkrásnějších v Evropě. To civění jsem asi trochu přeháněl, ale prostě jsem si nemohl pomoct… ;-)