Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZ PLZEŇSKA - pozvánka na výstavu
Autor
vesuvanka
Milí přátelé,
zvu vás na svoji další malou virtuální výstavu
"Z PLZEŇSKA",
věnovanou tentokrát místu, které bylo v dětství a mládí mým druhým domovem, a kam se ráda vracím ve vzpomínkách. Přidávám odkaz a přeji hezký zážitek:
http://www.seniortip.cz/?module=club&action=galerie_view&id=6143
Jana Vesuvanka
33 názorů
Honzo, děkuji za prohlédnutí obrázků a za krásný komentář pod galerií na Seniortipu, napsala jsem Ti tam poděkování.
Marti, děkuji za zastavení, milou odezvu i Tip.
Jardo, děkuji za zastavení, milé přání a Tip. Pokud jde o cestování, jsme na tom bohužel stejně...
Díky za avizo, ale já už nejsem schopný cestovat i když mám od Babiše cestu skoro zadara (:-D... hlavně, ať se to to vydaří
Renato, děkuji za prohlédnutí výstavy, milá slova i Tip :-))). Většinu obrázků jsem malovala přímo na místě.
Liduško, Maruško, fialko, Romane a Peter, potěšili jste mě návštěvou výstavy a milými slovy, děkuji i za Tipy :-)))
Nicolasi, díky za zastavení a Tip
Karpatský knihomoľ
07. 07. 2020Popozeral som. Vďaka že si sa s nami o ne podelila.
Evženie Brambůrková
07. 07. 2020Moc krásné. Ještě vyraž na sever, je tu taky krásně.
tyhle obrázky jsem neznala, s potěšením jsem si je prohlédla, pohladily po duši***
blacksabbath
07. 07. 2020děkuji za pozvání....přijímám...ukládám si na chvíli klidu....pak se projdu a ráda...*/**
Diano, děkuji za zastavení a milá slova :-))). Plzeň má krásné okolí. Ty rybníky jsem malovala přímo na místě. Dnes už jsou to historické obrázky, některá místa se změnila. Rybník Košinář byl pro mě tajemný.
Janinko, to je nádhera! Nevím, který obraz z odkazu se mi líbí nejvíc. Cesta kolem velkého Boleveckého nebo Zákoutí u něj? Asi přece jen U rybníka Košivetského - tak tam, právě tam bych teď chtěla být! Krásně to umíš!