Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seLetky
Autor
Gora
zaclání oči –
nad kolonií krouží
hejna hejlů
.......
k západu slunce
hrdlička mává křídly –
jak průhledná jsou!
.......
letní úplněk –
první netopýr vzlétá
ze tmy vikýře
31 názorů
Krásně popsaná chvíle kolem západu slunce - každé zvíře reaguje po svém. A obrázek to hezky dokresluje.
Karpatský knihomoľ
08. 07. 2020Druhá a tretia /*
Silene, díky za postřehy, jsou přesné... netopýr už kdysi účinkoval:-), myslím, že v haiku naň číhala kočka... sleduju to dění ve vikýřích cca 30 let...
Evženie Brambůrková
08. 07. 2020Mám ráda tvé postřehy, protože si je dokáži krásně představit.
1. Měla bych tam raději hýlů, ale možná jde o záměrnou zvukovou figuru?
2. Krásný moment, viděla jsem takhle prosvícenou poštolku...
3. Nějací netopýři z vikýře už u tebe létali, nelétali? Myslím ve starším textu, nebo si takovou možnost vymýšlím?
Co ty dva pruhy na stromě. Tak se u nás značí hranice přírodní krajinné oblasti.
Hezké všechny tři. Za sebe vnimám jako haiku.
Motiv druhého textu by se mohl ještě doladit. Křídla téměř průhledná proti západu slunce jsou krásný postřeh.
Karle, děkuju... předevčírem byl západ slunce a na druhé straně už srpek měsíce, hrdlička lítala sem tam, jako by se nemohla rozhodnout, kam vlastně...
law, díky, první, protože jich na půdě máme několik:-)
z bazénku pozoruju, co se kolem děje... tentokrát miniaturky, přírodní obrázky pro radost z léta...
nejlepší pro mě asi ta netopýří - ta mi naskočila do hlavy sama - ale stejně, jako by tam něco chybělo, pocit ... :) (přemýšlím, proč první - možná je v tom zneklidnění, co ještě přijde ... ale jo, vyvolalas pocit:)) fotka mě ruší, nevidím pak básničku, zakrývám si - ale stejně vím, že tam je
jsem šťoura:) vím
Jani, oni jsou nádherní, jako drahokamy, ale když se ve velkém hejnu ženou na třešně, jde z nich úzkost... a neuděláš nic. Děkuju za návštěvu:-))
Moc hezké jsou všechny, líbí se mně i fotka :-))) TIP
Hejna hejlů mně připomněla dávný nezapomenutelný zážitek z listopadové Třeboně. Zaujalo mě mnohohlasé ptačí jemné trylkování. Když jsem pátrala po jeho zdroji, uviděla jsem dub, jehož koruna byla doslova obsypána červenými jablíčky - bříšky hýů :-))).
blacksabbath
08. 07. 2020JÉÉÉÉ......já naopak otvírám očiska......krásné !!!.....i obrázek :-)..........*/***