Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seznáme více stínů než-li barev
Autor
trojort
Vypadala jako Avril Lavigne v čase, kdy se Avril ještě ani nenarodila.
Bydlela na Hlavní třídě nad kavárnou Korzo až pod střechou domu.
Dívali jsme se z okna na lidi a povídali jsme si.
To okno bylo tak vysoko, že nad námi bylo už jenom nebe.
Vesmír a nic anebo všechno.
Vypili jsme hodně čaje.
Pod námi v kavárně bouchaly láhve šampaňského.
Nakonec mi poslala svatební oznámení, že si bere nějakého svědka osmého dne.
Nebo sedmého?
Matka mi říkala, že je to od ní hezký.
Nikdy nebyla u nás doma, tak ji nestačila označit za děvku.
10 názorů
Tahle bolavá nenaplněná romantika je skvělá! Minimálně ke čtení! Díky!
Evženie Brambůrková
17. 07. 2020Někdy je lepší matkám nic neříkat. A mnohdy by matky měly raději mlčet.
Většinou je dobré ušetřit matky vulgarismů a sebe zklamání. Bezva zkušenost.
blacksabbath
16. 07. 2020To okno bylo tak vysoko, že nad námi bylo už jenom nebe.....bez stínů ...*/**
(Avril Ramona Lavigne Kroeger je kanadská pop rocková zpěvačka osmkrát nominovaná na cenu Grammy......a je to kočka...... https://www.youtube.com/watch?v=fzb75m8NuMQ)
Pro mě je to takové "výstižně lyricky čisté" od Bydlela po šampaňské :)*
Já jsem svého favorita objevil az v posledním souvetí, coz ale neznamená, ze jsem se celou dobu nudil a netrpelive vrtel. :-)