Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seLehká erotika II.
Autor
Agony
II.
Po chodbě šestnáctipatrového domu jsem se šoural s kyselým výrazem ve tváři. Petra mě držela za ruku a za celou cestu od školy na mě nepromluvila ani slovo. Plně se soustředila na následující akt. Klíč zachrastil v zámku a hnědé dýhované dveře otevřely cestu do jámy lvové. Byt měl nezaměnitelnou nasládlou vůni, kterou jsem připisoval vonným tyčinkám.
„Dojdu se nejdříve osprchovat,“ řekla a zmizela za dveřmi koupelny.
„Počkám tady,“ řekl jsem a ukázal rukou směrem k ložnici.
Petra za sebou zavřela dveře. Za chvíli jsem uslyšel zvuk tekoucí vody. Vešel jsem do ložnice. Posadil jsem se na postel a dvakrát se na ní zhoupnul. Pérovala dobře. Bodejť také ne, takový provoz na ní musel zanechat nějaké následky.
Byl jsem docela unavený a tak jsem si povolil kalhoty a natáhl se na postel. Poslední týdny jsem spánku moc nedal. Zato Petře ano. Nebo spíš ona mě. Jak jsem tak koukal do stropu, kterému dominovalo oválné zrcadlo. Čím déle to Petře trvalo, tím více se ve mě probouzely myšlenky na útěk. Voda však ztichla o vrznutí koupelnových dveří mě utvrdilo v tom, že už není úniku.
Připlula ve svých chlupatých pantoflích, kolem těla ovinutý ručník. Hrdě dmula hrudník, ač k hrdosti neměla pražádný důvod. Začínalo mě to bavit. Lehl jsem si na bok a podepřel si hlavu rukou. Pozoroval jsem, jak se Petra pohybuje, jak se hýbe v bocích, jak se usmívá.
Naše oči se potkaly. V tu chvíli jsem už věděl, že zase zůstanu dlouho. Zítřejší písemka z matiky hrozila pohromou, nepostoupit do dalšího ročníku není žádný med, ale vše jsem hodil za hlavu.
Petřin ručník se snesl na akvamarínový koberec. Překročila ho a pomalu šla k posteli. Na to, jaká je to šelma, si dávala pěkně na čas. Zůstal jsem sedět na posteli, Petra si na mě obkročmo sedla a začala ze mě stahovat tričko.
„Dělej,“ řekla nedočkavě.
Tričko už bylo překonáno, ještě kalhoty a směna začne.