Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte serealita ?
Autor
Josefk
Je den po volné středě, čtvrtek 9.5.2002, už poněkolikáté se přistihuji, že přemýšlím o povinnostech, co mne čekají v pondělí 13.5. a užasle zjišťuji, že to není dnes.
Už před týdnem,den po jiné volné středě, ve čtvrtek 2.5.2002, jsem měl podobný pocit, jen pondělí 13.5. bylo v podvědomí nahrazeno pondělím 6.5., ač byl čtvrtek 2.5. .V pátek jsem se těšil na víkend začínající sobotou 4.5., jaksi nepochopitelně přispíšený, po němž jsem měl jen krátce dojem, že následovalo pondělí. Zmíněné pondělí k mému velkému překvapení opravdu proběhlo, ale již koncem dne jsem se začínal připravovat na pátek 10.5., ač následovalo úterý 7.5., před volnou středou mylně považovanou za počátek víkendu, dnes už nevím přesně, kterého.....
S naprostou jistotou nyní vím, že dnes není žádné pondělí jakéhokoliv týdne, ale den po proběhnuté středě, tedy zřejmě čtvrtek ? týdne tohoto. Při hlubším zamyšlení ztrácím jistotu, kterého tohoto, takže jedinou jistotou, kterou nyní mám, je jistota nejistého.
A co vy ?