Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sedoskočiště
Autor
Luzz
zase se rozbíhám ke skoku dalekému
dráhu křižují kořeny topolů
odrazové prkno už nevidět
- přešlap? ano; diskvalifikace!
(už nezabrzdíš)
chvíle v letu
zbytečně dlouhý okamžik beztíže
ve ztvrdlém písku lebeda a bodlák
bylo to tak dávno
že se to snad ani nestalo mně
jenže ani teď neexistuje nic jinýho než rozběhová dráha
kterou přetínají kořeny topolů
jejich štiplavá vůně mě šimrá v nose
a vrány v korunách křičí
okamžik
křik
přešlap
let
a doskočiště plný bodláků
13 názorů
Pro mě krásný návrat rozběhu a letu, s dopadem do písku plného bodláčí. Rekord zůstal nepřekonán.
Mea culpa, že jsem se nezmohla na slovo zdánlivá, i když jsem pomýšlela. Vypadala bych o bodlák chytřejší, ovšem takhle zase líp pasuju do textu. (A teď si vyber.)
Pěkné * skok do dálky mě vždycky bavil,jen už ho nějak neumím, měním se :)
silene, změna vnějších rekvizit je jen na oko. písek/sediment je tam pořád. kytky taky, resp. ruderální druhy; lebeda je typickej R-stratég. kapitoly z krajinné ekologie; jiná nebudu.
ad struktura - ano. záměr (anebo spíš - bude to schéma fungovat i jinde?) - bod pro tebe jako vnímavého čtenáře. a radost, že sis mou první exkurzní lokalitu vybavila.
Sleduji se: změna vnějších rekvizit -- příjemné překvapení v účinku na konzervu. A potom... strukturou se slovním resumé připomněla ržání. Ržání/křik svádí k potřebě učinit si srovnání. Snad to někdy stačím!
Samotná dopadová plocha samozřejmě kdovíjak nezlákala. Ne, ne, kdepak.
Jako by ve mně zabíral let a koně hnaní do vrchu optickou spodobou. Možná.
díky všem
law, jasně, že jo... a jak se znám, tak skočím znovu... pořád mi to stojí z to :)
Ano, to doskočiště plný bodláků... to je velmi uvěřitelné.
Taková normální lidská situace, podaná jemně, s jistým sociálním cítěním