Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVyhlášení výsledků Soutěže v poezii IV/2020
Autor
Báseň_roku
15 názorů
Radovan Jiří Voříšek
06. 01. 2021taky se přidávám k děkovačům pořadatelce, ajťákům přes tabula dalším zainteresovaným
Goro - myslím si, že pořádání soutěží je mnohem náročnější, než se jich zúčastnit... Tak děkuji, že tomu věnuješ čas a energii, a přeji Ti, ať jí máš stále dost... :-)
zase o fous, slabých 9 bodů a bylo to doma, to naštve
a teď doopravdy - 3 x hurá vítězi, 2 x hurá střibrným, škoda, bronz nebyl udělen, takže 1 x hurá si nechám na příště
Chtěla bych tímto poděkovat všem, kdo tu vložili tu svou malou na sklo, chce to kus odvahy... :) všem, kdo nakoukli a ozvali se, protože to není samozřejmost a taky tomu, kdo nám to umožnil, je to mravenčí práce, myslím, že dělaná s láskou. Tak. :)
Děkuji tu všem gratulantům.
Ano, byla to velmi pestře zastoupená soutěž, jak píše Viv, což mě těší. A úspěšných děl je zde rozhodně více než první tři.
Pro mě největším zážitkem byla báseň: "Jen pomalu se stmívá za šílenství bříz", jíž jsem též dal svůj hlas, ale své kouzlo má také třeba Alejadro a řada dalších...
Ať se soutěži i nadále vede co nejlépe a další autoři a díla přibývají...
Báseň_roku
02. 01. 2021Díky, Vivi a 64T.B.S.
Chtěla bych blahopřát vítězným autorům, zvlášť mě zaujala báseň Muamarka. Vělké poděkování Goře, která vše vymýšlí a organizuje.
Gratuluji vítězům :) Tentokrát to byla mimořádně silná soutěž :)
Blahopřeji Marku! A díky všem! Byla to opět zábava! Hádala jsem některé autory a byla jsem vedle jak ta jedle :)
Markovi s oběma děvčaty gratuluji a Irče s oběma chlapci děkuji. Nechť tato soutěž trvá podobnou spoustu desetiletí jako uvádění divadelní hry paní A. Christie Past na myši.
Moc děkuji všem, kdo pro mou báseň hlasovali, Goře a dalším lidem za tuto soutěž a gratuluji všem, kdo se zapojili a které tato soutěž baví jako mě.
Přeji jí zdárné pokračování a všem tu hodně zdraví a vše nejlepší i v tomto roce...
Marek
Já zase děkuji vám, autorům, za hojnou účast v soutěži... Muamarku, Theo, Philogyny, vám zvlášť blahopřeji k výborným výsledkům! Rovněž hodnotícím kolegům i pečlivé práci lastgaspa a Dannyho!
V lednu 2021 proběhne hlasování z čtenářsky úspěšných básní z roku 2020. Těším se a baví mne, že se bavíte!
Jarmila_Maršálová
31. 12. 2020***
Gratulace nejen vítězům, také všem zúčastněným za odvahu a poděkování organizátorce