Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seFinita la commedia
Autor
Diona
Stesk
se zachytil drápkem
Zas
jdu po mostě vratkém
k minulosti-divokému splavu
voda jak odvar z bolehlavu
matně si vzpomínám, jaké to bylo,
když v krajině srdeční
ještě to žilo.
Už nejsem Fénix,
co se z popela zvedne.
Jak neztrácet odvahu...
krev řídne a bledne
Čas přešlápl na prahu,
zachřestil klíčem.
Už toužím jedině
netoužit
po ničem
18 názorů
Morticie, jak vidím, tak pocity si bývají někdy hodně podobné. Děkuju, těší mě Tvoje návštěva
Morticia Adams
03. 04. 2021Tak to bych teď mohla podepsat.
Jak tak koukám tak to má jako životní "program" během času asi každý!
UŽ TOUŽÍM JEDINĚ NETOUŽIT. PO NIČEM.
Jenže jedna věc je předsevzetí a ta druhé je realita. Znám to. Žiju to.
A tak opět toužím. Po Ní.
Tak marně a zbytečně... ;)
(Ale: v krajině srdeční ještě to žije!!!)
Netoužit po ničem znám - jako touhu, ovšem. Nakonec jsem pochopila, že to v tomhle životě asi nedokážu. Tak jsem si dovolila toužit znovu... Přeju ti v tom úspěch - ať už to bude přechodný stadium či snad skutečně trvalej stav... Tip a.
Je v tom energie, která se i přes měnící se rytmus neztrácí. Hezky napsané. Tip.
Já píši na velkém počítači a vždy si odděluji, co chci (sloky), pomlčkou. Nemám s tím žádné problémy.
Když to opravíte, neuloží se to na hlavní stranu jako nové.
Zdravím Litartsi,
a děkuju za podnětné připomínky. Hezky doplněná slabika. Navíc mě trochu štve, jak se ten text po vložení rozhodí. Vzniklnou propasti ee mezery, kde nebyly...a celé se to nějak podivně rozcuchá. Pak to vypadá jak psané roztržitým jedincem..při nejlepším ,-)
A když to opravím, neuloží se to na hlavní stranu do přehledu jako nové? To bych nechtěla
Děkuju
pěkný den :-)
D.
Básnička mě zaujala svým začátkem, po verš (včetně): "voda, jako odvar z bolehlavu" (doplnil jsem slabiku k předchozímu rýmovanému verši).
Trivius...děkuju. Mno, já bych to spíš viděla, že mám problém s arytmií ,-)
Dievča z lesa...děkuju, že ses zastavila :-)
dievča z lesa
18. 02. 2021a pekný koniec ktorý sa nikdy nekončí
Pěkná pocitovka, rytmus kde ho nečekám, plynoucí k pointě. Líbí se mi :)