Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seumělec
Autor
Dagmaram
24 názorů
Kočkodan: jen to dopiš, vopičáku - Radovanovo trapné, já to snesu, ... a ted se na chvíli odmlčím, jdu se vyplakat
Dášo, já ti ho tedy s bušícím srdcem odhalím. Myslím to slovo. Jde o zkratku, kterou používá například moje sestra - hovno si pamatuju.
A zamlouvalo se mi i Radovanovo trap... pardon, trampské senrjú s následným minidialogem.
Alegno, já to z toho byla taky paf.
No a ten červotoč, beztak byl pořádně otrávenej. Z lepidla i vystěhování :-)
Radovan Jiří Voříšek
27. 02. 2021štěně voříška
Radovane, já přemýšlela na jakej nástroj to ten trempik hraje a on si nese na zádech štěně. Skvělý :-)
asi ano,
je to takový obojetnik.
maličký přesah by se našel,
špitla Dáša nesměle,
tiše padá dřevo,
červotoč vrže hlučně, vesele
:-)
Díky Irčo za koment i vysvětlení
smyčes bafnul červotoč....klasiku si šmidlí.....na poličce v kuchyni....v hromádce si bydli.............:-)))))............*/*******************
Irčo, myslela jsem, že v tom je ta legrace. Červotoč vrže na hudební nástroj.
Dášo, dost dopovězené... nápad super. Červotoče bych jen naznačila jako rébus:-)
Dejme tomu šikovnému a pilnému tvoru čas, a on udělá z basy přinejmenším violu.
Už má hosipa
drží v ruce rovnátka
ale neví proč
Červotoč je děsně rychlý. Třeba takový brouk Pytlík.
inspirací mi byla naše kuchyňská linka z dřevotřísky!
našla jsem u ní malé hromádky a zjistila, že je jedna polička napadená červotočem.
Asi tam přelezl ze dřeva, kterým přikládáme do krbu.
Jinak si to neumím představit.
Naštěstí byla chycená jenom ta jedna polička a linka přežila.
Doufám, že ještě desítky let přežije. Linka, ne červotoč :-)