Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seprocházka
Autor
Dagmaram
zimní slunce
odraz ornice v louži -
malé tatry
pohled do slunce -
oranžová sluníčka
na sítnici
25 názorů
Dášo, musím se přiznat, že jsem si u tebe i s tou podprsenkou trochu pohrával, ale potom vyhrálo umleté obilí. Holt jsem se bál, že mi nameleš. ;-)
Incognite, bezva, jsem ráda :-)
Nemůžu se upamatovat, že by ti mini nic neříkaly :-)
blacksabbath
03. 03. 2021Umíš koukat kolem sebe......hezké obrázky.....*/***
Víš, že nejsem Miniaturman, je málo miniatur které pochopím, ale téhle rozumím.
V mouce dvojnulce
se potemníci plouží
toť důvod chandry
Prý byl v hospůdce
raděj věší bulíčka
než pravdu říci
Alegno taky ji máš? No tak zítra má být krásně, než se zase ochladí. Na té koloběžce je člověk takovej svobodnej, že? Takže zítra jedéééém :-)
Pěkné obrázky jsi vykouzlila :)* .... Měla bych taky vytáhnout koloběžku
Evženko, já jak do toho slunce koukala, tak jsem pak měla mžitky všemožných tvarů - takže ano tečky, kolečka, hvězdičky :-))
Evženie Brambůrková
02. 03. 2021Tečky, kolečka, hvězdičky.......to vše můžeme mít. Stačí jen kouknout :-)))
Ahoj Petře, my tu žádné kopce nemáme. My jsme na úrodné Hané, samá pole, občas les. Jsem ráda, že se ti moje dílko zamlouvá :-)
keď nemôžeme my aspoň tatry cestujú ... a vyvetrať kolobežku na tomto slniečku PARÁDA*
Beny, kolem mě nebylo téměř živáčka a každého jsem objížděla na 2m, v důsledku čehož by mohlo být vyhodnoceno, že řídím opilá :-))
Máme štěstí, naše obec se skládá z několika podobcí, tudíž máme manévrovacího prostoru ke kličkování dostatek.
A díky za čtení abys věděl :-)
...A MĚLA JSI PŘI TOM NASAZENOU RESPIRÁTOR!?!?! JESTLI NE BUDU TĚ NUCEN NAHLÁSIT!!! A PŘEDPOKLÁDÁM ŽE HRANICE OBCE JSI NEPŘEKROČILA...?! :D
dnes bylo konečně krásně. Po práci jsem vzala koloběžku a vyrazila. A po cestě zažila a viděla. Napojili jste se ? :-)