Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJeště (aspoň) jednou
Autor
Slečna Anna
Kdybych měla devět životů, tak bych tě chtěla potkat v každým z nich.
A kdybych tě měla potkat v každým z nich, tak devětkrát jinak.
A kdybych tě měla potkat devětkrát jinak, vždycky bych chtěla vědět, že to jsi ty.
Až se sekáme příště, dej mi znamení.
Já ho rozeznám. Slibuju.
A budu vědět, že mám štěstí prožít si s tebou všechno znovu.
Od začátku.
A pak tancuj se mnou jako poprvé, líbej mě v zapadlých dvorech, utíkej kvůli mně z domu a navštěvuj mě oknem.
A nikdy mě nenech věřit, že je to naposled.
11 názorů
Tak to se mi líbí velmi ! *
Ahoj Anno! Máš to pěkné :) Jen stále uvažuju nad tím koncem - proč věřit? To je tak silné, že to upoutává mou pozornost a hledám v tom. Možná by stačilo "A nikdy mne nenechej si myslet, že je to naposledy. " Ale nechci ti do toho vrtat :) Vítej na Písmáku! Tvé první dílko se mi líbí!
Hezké. Já bych to nazval poezií v poezii a ne poezií v próze. Má to náboj, myšlenku, i pointu. Kompaktní, jasné a osobní. Dávám tip.
Slečno Anno, vítám Tě na Písmáku! Ať se Ti tu líbí a nikdy se od své tvorby nenech odradit :) Nech se inspirovat od ostatních písmáků, děl a hlavně se sama co nejvíce projevuj! Jinak... super nick :)
Tvé dílo se mi líbí! Oceňuji nápad. Skvěle si se dokázala vždy vrátit k původní pointě. To si myslím, že není lehké... Moc pěkná poslední věta. Ta je jako třešnička na dortu :) Za celkový, velice příjemný a čtivý, dojem tip!
Anna zdraví Annu a říká: máš to moc pěkný! Vítej a pobuď v radosti. Tip a.