Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sezlatíčka
Autor
Marcela.K.
slunce ti beží naproti
rozsvítí letící pramínky vlasů
neviděla jsem větší krásu
zlatíčko...
v zahradě mého dětství
opět rostou mladé jabloně
švestky jen krčí rameny
slunce kličkuje větvemi
...a Coudy se vyhřívá
na svém náhrobním kameni
16 názorů
Marcela.K.
04. 04. 2021Dík, snaha byla ;-)
Thea v tramvaji
04. 04. 2021Sentimentální mi to nepřipadá. To bych tady na Písmákovi našla jiné sentimentální adepty s větším počtem tipů :) Mi se to líbí. Nejlepší je kličkující slunce a Coudy. Někdy jsou určité situace v životě až neskutečně snové.... Dobře jsi to zachytila.
Morticia Adams
11. 03. 2021S tím focením je to pravda - fotím=nepíšu, píšu=nefotím.
atkij, jsem ráda, že víš, že vidíš dál za text.
Jsem taková, vždy jsem taková byla a nemyslím si, že bych byla sentimentální v tom významu, jaký je sentimentu přisuzován v dnešní době.
Dcera mi nedávno vybírala nový mobil. Hledala takový, co dělá dobré fotky. Řekla mi, že hezky fotím...byla v té době těhotná. Zjistila jsem, že najednou míň "píšu". Zato mi k Vánocům museli přikoupit jakési úložiště pro fotky.
Ten den, kdy Verunka běhala po naší zahradě, jsem neměla mobil u ruky. Navíc si nejsem jistá, že bych byla až tak dobrá, abych zachytila to slunce v jejich rozevlátých vlasech. Chtěla jsem si tu chvíli plnou jarního slunce uchovat, to je celé.
Dík za vaše milé komentáře, děvčata... a taky za tipy ( i těm třem mužským, co vidí za text ;-)
Když napíšu: dost sentimentální, snese se na mě kritika. Ale jelikož Tě čtu už delší dobu, tak za text už trochu víc vidím a tip.
blacksabbath
10. 03. 2021......moc milé i v závěru......*/*************
Morticia Adams
10. 03. 2021Pohladí, jako vždy.
Láska, která i smutek zabalí do úsměvu
- jako bych se, v takto stvořené krajině, na chvíli ocitla
Lucie, tu píseň vůbec neznám.
Moje zlatíčko je vnučka... sice těch vnoučat mám už šest, ale Verunka má privilegované místo...kdo mě čte, ví proč. No a Coudy byl první pes, který mě odnaučil až v dospělosti strachu ze psů.
Díky za komenty a zastavení, děvčata ;-)
Já Lucie píšu...
09. 03. 2021Název Zlatíčka mi samozřejmě připomnělo píseň Zlatíčka. Naštěstí Tvá báseň není vůbec taková a vyhla se této písničce VELKÝM obloukem. Za to jsem ráda, protože se mi velice líbila! Jak píše Evži, je to vážně moc hezky propletené, což si myslím, že není vůbec snadné. Líbila se mi i použitá slova :)
Evženie Brambůrková
09. 03. 2021Hezky proteplené, jako by tvé slunce svítilo na všechny.