Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVousy
Autor
Nami 99
Teď bylo ve zprávách školení,
že máme být pod rouškou holeni.
Myslel jsem, že vous je hrubý
filtr pro ochranu huby.
22 názorů
Marcela.K.
14. 03. 2021Když jsem poznala svého muže
měl krásnou bradku
Teď respirátor tvar bradkám dát může
vousáči asi
pošlou mě do ...
Abakus - to je pravda. Když je někdy pán oholený a dáma neoholená, může to být hodně matoucí.
no ja neviem, oholiť tatíčka nášho, alebo cisára Františka...A ja to považujem za jeden zo základných poznávacích znakov, či je to dáma, alebo pán.
jestli je to jak píše annnie, sedm virů na jednom vousu, tak bych nepodceňoval holení ničeho.
bez ohledu na respirátory bych nepodceňoval holení holení...
No Nami, to nevíš, že na každým vousu se může držet až sedm virů???
Tip a.
třeba zastávají theoryji, že za každým vousem může číhat covídek...a pod rouškou by pak rozpoutal orgie
zato když si dohola, rouška by ho splácnula...
Alegna
13. 03. 2021Hladké tváře, velká ouška
padne respirátor, rouška
pod nimi správný kavalír
si kroutí fešný mužný knír
,,Včera vyhnal Marušku, dnes nám sebral sůl a zítra nám bude holit hlavy."
To je sice z pohádky, ale oproti tomu, co se děje tady, je to slabý odvat.
Přidáme vousy a pak půjdeme ještě níž! Hurááááá! Sláva!
Nový most! Za věrnost! Nový most! ,,Nekecej a plav."
Ivi - děkuji moc -
strniště pravideně holím, podle roušky, kterou prorůstá.
nojono...mně si líbí chlapi se strništěm....ale teď si podívané moc neužiju....a ty se ohol!!! ať nemáš v roušce díry...:-))))))
Vtipálku... tu čárku na konci třetího by bylo dobré odstranit...
Namiho velká jízda:-)