Co vše se odehrálo od roku 2020 do roku 2035 kdy v konečných číslech je na zeměkouli méně jak jedna miliarda obyvatel z původních více jak sedmi miliard a v Čechách pouze jeden milion. Jak se to mohlo stát.
Pro jistou skupinu lidí řídící zeměkouli to bylo v roce 2020 podstatě jednoduché. Na snížení počtu obyvatelstva jež bylo dlouhodobě v plánu, nebylo potřeba násilí ani válek.
Stačilo k tomu ovládat veškerá média, jež dokázaly vložit do lidských mozků přesvědčení, že je to jejich vlastní názor. Rozšířili se falešné zprávy o nebezpečném viru a bleskově vznikla celosvětová pandemie. Ve skutečnosti nešlo o žádný virus na nějž by se umíralo. To ale nebylo důležité. Důležitější bylo přesvědčit lidstvo na fakt, že je nebezpečný.
Následovalo nařízení světové zdravotní organizace a lidé museli do karantény, byl i racionálně omezen život na jaký byli zvyklí a byli donuceni zákonem nosit hadřík na obličeji.
Dále byla použita velice účinná psychologická strategie. Zatlač a povol. Lidem byl vrácen běžný život aby měli pocit že se vše vrátilo do normálu. Po pár měsících klidu se ale začal v médiích znovu šířit strach z druhé pandemie, z televizních obrazovek ve všech zemích bylo neustále slyšet covid 19! covid 19! covid 19! den za dnem, noc za nocí.
Lidé byli nuceni vrátit se do karantény a ta byla mnohem horší než ta první. Aby se vyděšení lidé mohli vrátit do normálního života, bylo jim s jásotem nabídnuto očkování proti koronaviru. Lidé se nechali očkovat dobrovolně. Nechtěli ztratit své pohodlné životy a tím nastal největší holocaust v historii.
Ve vakcíně byli látky na likvidaci lidstva. Ženy i muži byli po očkování sterilní a mimo to vakcíny obsahovaly smrtonosné nemoci které dokázali rapidně zkrátit délku lidského života. Tak se zabili dvě mouchy jednou ranou.
Probudil jsem se v křesle zpocený a než jsem se dokázal zorientovat, s placaté obrovské obrazovky mě kráska informovala, že na covid 19 zemřeli další dva lidé.
Albert Einstein řekl: “dvě věci jsou nekonečné, vesmír a lidská hloupost”.