Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVzpomínka na moře
21. 05. 2002
11
0
2005
Autor
Mea
Ráno jsem se zkroutil
mezi skály
jako borovice
co nevěří v čas
a pod nohy
mi příliv nakreslil
vzpomínku na moře
- chaluhy dělaly ti
na pár vteřin vlasy -
a pak se kousek ode mě
utopilo dítě …
rad byych ti ji uverejnil tu basnicku na svem webu : http://hackman.yachting.cz pokud souhlasis prepolsi mi je na adresu hackman@seznam.cz
diky Mike Hackman
Navždy_Tvůj
31. 10. 2002
Miklunka: tady nejde o to jestli je to hnusný nebo krásný ani jestli to chceš vidět nebo ne ... tady jde o to, že je to důležitý a ty to nevidíš ... teda řikám ty, ale myslim to obecně samozřejmě ;o)
Miklunka: to sice máš, ale to je právě ono ... protože máš ty svoje wočíčka, tak občas nevidíš ...
Mea: jak to myslis? myslis ze nevidim vsechno to hnusny?(prave ze moje oci to obcas videj daleko intenzivneji...:o( ) ale nechci videt to je fakt!
Ďablik: Já neřikam, že je to nesmysl, ja si myslim, že jen podvědomě nechce, aby někdo rozuměl, a já přece nerozumim skoro ničemu, takže jen další do řady :o)
Hami: ste se proti me s Kalais spikli co?? ;o)) Vy mrchy dvoje :o))) No dobre, tak holt zacnu rikat to co si myslim tak aby tomu vsichni rozumeli (ale basnicky budu psat dal takhle ;o)) to mi neberte! ;o))
.tipík!!...hmm...teda estli to chápu správně...taak to taky radši nebudu ventilovat...je to asi dost osobní..:o))..
No ja do tebe nechci rejpat. První sloka je pěkná, poslední dva řádky taky dobrý, ale vůbec mi to nejde dohromady. Začátek je tam zřejmě jen kvůli zvýraznění konce. Určitě jsi tim chtěl něco hlubokýho říct, ale mně se zdá, že je to úplně blbý.
no teda...něco hlubokého tam bude...ale co sakra? zkus tomu dítěti dát jiné jméno....prosím...:) líbí a divím se tomu :)
Hami ;oDDDDDDDDDDDDDDDDD si me vysmal az na pudu ty pako :oDDD
hipi: dítě - to je proste něco moc důležitýho, důležitější než to co je v tý první sloce ... ježišmarjá mam vam to tady snad vysvětlit??? - [sborově] NEMÁŠ - tak vidíte ;o)))
a díky :o)
Nic nevysvětluj, to neni tvoje věc, ale až tě nebude chápat vůbec nikdo, bude to buď tim, že nechceš, aby tě někdo chápal, nebo to bude prostě blbě napsaný :o)))
Radost: Ten uvodni obraz je zbytecne dlouhej, misto nej by se tam daly napsat tri slova ... dulezitej je ten konec
Oli: pochopilas to vic nez Radost, ale porad jsi este daleko ...
Mikli: vid ...
No, radsi vas trochu popozenu, kdyz to tu tak vidim :o) To neni proboha o zadny vzpomince na more! :o)
a ze ten kluk Meovatej dekuje :o)
:))) ty kluku Meovatej:)) pak mi to ještě asociuje někam úplně na začátek života - možná jednoho lidskýho, možná lidskýho pokolení vůbec - to je obraz moře
jinak moře znamená podvědomí - což vlastně souvisí
ty mě ale napínáš:)))
Oli: no s tim podvedomim si uz blizko ... hele ale nechtej po me, abych to vysvetloval :o) ale o mori to taky neni ...
:))) eště mě něco napadlo, ale to ventilovat verbálně nebudu:)
Dobrá básnička, pro mě
Měj se a dík:)
Kyti: tohle bohužel vždycky končí špatně ...
Oli: taky se mej a taky dik :o)
To je první moje báseň, která se lidem nelíbí a přesto jí TIPujou :oD Tak teda díky :o)
Litochowitz
21. 05. 2002
nevim, no... Jakoby ze ztraty inspirace posledni veta je marnym pokusem ukoncit tu basen nejak originalne...nahozeni atmosfery hezke, ten uvodni obraz je dobry, ale rozehrat by se to dalo asi lip...:-((
fuj...
(to byla ta hlubsi ;o)))) )
ja nerad takovy konce no...jinak ok *!
dablik: já ti dam fuj! to si rikej svymu psovi ;o))) No won ten konec ja tam dost dulezitej, tak takovej bejt musi ...