Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePopleta
Autor
Diona
Lampa u buku
kovovým bubínkem zní
datel se spletl
74 názorů
Příklady jak známo táh... jé, já popleta už tady přece jednou byl! Sorry... ;-)
Aleši, popleta a moje maličkost Ti děkujeme za návštěvu.. ač tichou :-) Hezký podvečer :-)
Zešílevší datel ...
připomnělo klasiku:
"celou noc na sídlišti kokrhá kohout, zmatený oblohou jódových lamp . . . "
Diona -
že se tím vůbec zabýváš. Je to chudák, který má problém sám v sobě, neví si s ním rady a potřebuje to nějak ventilovat tak uráží ostatní. Nevyzrálá osobnost, která nezvládá sama sebe.
Nikdo mi nebude říkat, co tady mám nebo nemám dělat. Chápeš? Proto ten osten
Víš, co ty jeden jedovatej Norníku, když tak se navážej do mě, za moje neumětelství, ale Dagmaram nech laskavě na pokoji. Máš to zapotřebí si tu takovým způsobem nadrbávat ego?
Dagmarko, jsi hodná, děkuju. Ještě, že jsi přišla. Ouplně se cítím provinile ,-) bo chudák, Norsko, je z toho mýho datla ouplně umělecky zdrcené...mám strach o jeho zdraví, aby se nám z toho ne/kulturního šoku neroznemohl ,-))
Norsko, ty máš nějaký horší období. Písmák je tu mimo jiné pro inspiraci, vzájemné sdílení včetně šimpanziho nadšení nad datlem na lampě. Uvědom si, že to lidi drží nad vodou. Občas řešíš, co nemusíš.
Říkala mi ptáčkomilka,
že má datel poblíž byt.
A nectěl být bez světýlka,
tak se snažil rozsvítit.
Tak dobře, když to chcete slyšet. Orangutan je o něco chytřejší, než šimpanz. Žije sám, vysoko ve stromech a nemá z koho zblbnout
Zajímavé :-))). Hned při čtení miniaturky mě napadlo, jestli bubnováním nepřivolával samičku anebo jestli neoznamoval ostatním samečkům, že je to jeho teritorium. Teď koukám, že už to tu dříve napsal Dales.
:-)))) ano, Cadmi, pravda, Ó, Norsko, náš nadčlověk a jako bonus vášnivej šimpanzolog ,-)
Cadmi, děkuju Ti za návštěvu. Hleďme, hleďme, jaká vzácná návštěva :-)))) Norsko nám tu přednáší o opičkách :-)))
Koukám, jak řešíte datly, rozplýváte se nad mouchami pod rádiátorem a pěstujete krokusy. Celá tlupa šimpanzů má co dělat, než vyřeší ožehavé otázky
Na datly vás užije. Přemejšlet o datlech na literárním serveru, je jako klovat spolu s ním do pouliční lampy. Co chci po šimpanzech
...lidi taky dělají spoustu divných věcí tak proč ne datLove...?
I Tobě (popletený) večír :) Adios!
Lucinko :-) moc Ti děkuju za návštěvu. To jsem nesměle ráda. Přeju Ti hezký večer :-)
Já Lucie píšu...
03. 04. 2021Odpovědět sice neumím, ale co vím je, že to byla strašně roztomilá (lépe řečeno, naprosto ňuňu) hříčka o odpověď by mě také zajímala :)
Dales psal, mrkni výše, že tím prý datlíček oznamuje, že je to jeho teritorium a Nami mi slíbil, že se optá kamarádky. Tak Ti pak dám avi :-)
Dalesi, děkuju Ti za návštěvu a komentář...to zní zajímavě a dává mi to smysl.
Abakusi, děkuju :-) ...Hmm, hanbím se to přiznat, ale prosím Tě, jsem technický antitalent a nevím, co je teplý spoj. Našla jsem na "Gůglu" studený spoj. Něco jako pájení?
Goro, tak to je ale opravdu moc vtipné :-))) Datel zpátečník ,-)))
Jsem zvědavá, co mi zjistí Nami.
Ornitolog nejsem, ale podle toho, co lze najít na webu, mohlo jít o datlí oznámení "nelezte sem, tady už bydlím já". V takovém případě je jim prý jedno, na co bubnují, jen když je to dobře slyšet.
Tobě také.
K nám taky chodí datel, kousek od domku, ten zas leze pozadu:-))
Goro, děkuju Ti ...když mě navštívíš, vždycky se plaše blahem tetelím :-) Přeju Ti hezký večer
Pavle, děkuju...hmm, kdyby byly otevřené hospody...máme jednu poblíž, tak by to sedělo :-))) Ale třeba se opravdu nacucal někde na tajňačku
Příklady jak známo táhnou, tak jestli třeba před chvilkou nedělal se stožárem veřejného osvětlení berany berany duc nějaký opilec...
Oko u suku
chlapec před kabinkou sní
chtíč jenom kvetl
(málem ji smetl
chudáček Petr)
byl dutý.....:-)))))...............*/**********
a nezpíval mu k tomu bubnování nějakej ptáček do noty?
že by datel band? :-)