Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se14:15
Autor
Thea v tramvaji
Ještě nemám uvařený oběd. Všechny matky už se určitě postaraly a na důkaz své dokonalosti vyfotily talíře na facebook. Voní to až sem. Nesnáším koprovku! - kecám. Nesnáším jejich talíře... PS: Nacpaná do formičky na dokonalou ženu - přetékám přes okraj.
33 názorů
Thea v tramvaji
07. 04. 2021Annnie na to kápla! Touhle básní jsem se chtěla k vám všem empatickým vloudit na koprovku :)
ŽÁDÁM DŮRAZNĚ O REHABILITACI KOPROVKY!!!
Kdo nemá rád koprovku, nejed tu moji. Vařím ji totiž (jako všechno) pokaždý jinak, tak si každej může vybrat :)
Velmi pěkné, Theo. Věřím, že děti přežily :) a nadbytek tvý dokonalosti, kterej už se do formičky nevešel, jsi jim dala nazítří ke sváče :) Tip! A zvu tě na oběd! Napiš, kdy se ti to hodí. Pá a.
Morticia Adams
05. 04. 2021Tak ta je super. :-D PS je nejlepší.
Thea v tramvaji
05. 04. 2021Marcelo díky :) Neřvala jsem po nich... mi to pak spíš přišlo docela vtipné.
Marcela.K.
05. 04. 2021Týýýý kráso, teď jsem si přečetla komentáře. Sociální napětí?! Panebože?!!!
Marcela.K.
05. 04. 2021Jeden den oběd ve 14.15? To děti vydrží. Hlavně zachovej klid a neřvi na ně :-)
Koprovku taky nesnáším, manžel a dcera ji milují, takže ji tatínkovi vaří ona. Mladší syn je v tomto po mně ;-)
Ale ta forma na dokonalou ženu, ta to korunuje :-)
Thea v tramvaji
04. 04. 2021Phil - ano :) Točím je furt dokola :)
Evženie - joooo! To bude super :) Na to se docela těším...
Evženie Brambůrková
04. 04. 2021Hlavně ne koprovku. Je príma vařit kdy chci a co chci. Jo a taky už nedělat.
Thea v tramvaji
04. 04. 2021Kočkodane jsem OSVČ :) Ale klidně se pochválím i sama, že jsem pracovitá :)
Thea v tramvaji
04. 04. 2021Goro díky :)
Thea v tramvaji
04. 04. 2021Čudlo já taky :)))
Thea v tramvaji
04. 04. 2021snake_01 - původně jsem uvažovala, že to PS dám jako samostatné dílo, ale pak jsem se na to vybodla a zařadila mezi koprovku a moje zapékané nudle :)
Thea v tramvaji
04. 04. 2021Norsko - to je fajn, že mám dosah až do Norska :)
Tak ještě že se neozvalo: "Mamíííí! Co bude ke snídani?"
Já koprovku nesnáším i ve skutečnosti. S tvými dílky jsem na tom mnohem lépe.
Nevidět má i svoje výhody – aspoň nikde nemůžu zahlédnout nějaký vyfocený talíř.
P. S. Já pošlu dílko jako důkaz tvé pracovitosti zaměstnavateli, kde děláš?... ;-)
PSko je vynikající metafora dokonale vystihující současný stav věcí. T.
gabi tá istá
04. 04. 2021nenechaj sa napchať do žiadnej formičky...si super, aká si*
Thea v tramvaji
04. 04. 2021Luci to už se událo tak před měsícem :)
Já Lucie píšu...
04. 04. 2021Hehe :D Přeji dobrou chuť! To Tě měla pozvat spíš na Zelený čtvrtek :)
Thea v tramvaji
04. 04. 2021Díky Lucie :) Když si to přečetla jedna moje kamarádka, hned mne pozvala na koprovku :)
Já Lucie píšu...
04. 04. 2021Super název! Z básně jde cítit, že je napsaná rychle, ale k ní se to hodí :) Protože po obědě se vždy jen zapráší. Každý verš je mi sympatický! PS je výborné!
P.S. Zapékané nudle jsou fajn :)
Theo, tak ta "Nudlová" rychlovka se Ti opravdu povedla :-) A ten konec je naprosto skvělý.
Thea v tramvaji
04. 04. 2021Díky Diono! Tohle byla jedna z nejrychlejších básní, co jsem kdy napsala :) Nejdřív jsem si postěžovala na papír a pak jsem šoupla do trouby zapékané nudle :)))
Theo, povedená trefa ve 14:15 ,-) a to PS mě dostalo. Nacpu Ti do formičky Tip