Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDešť
Autor
kadeřavá
Zapaluji svíčku
s chutí karamelu
plaminek horký
jako dlaň
na temném nebi
neviditelné
spoře oděné hvězdy
pouští dolů
mezi okvětní listky jabloní
lehce ubrečený déšť
jen tak pro radost
15 názorů
Na jaře je aspoň naděje v těch kvetoucích jabloních. Dnes by ale před námi ještě mohl být barevný podzim. Listí se už začíná barvit a doufám, že pršet tak jako včera snad věčně nebude. Tip.
Morticia Adams
11. 06. 2021Ještě se sem vracím, přečetla jsem všechna 4 dílla, co tu zatím máš a toto je opravdu nejpovedenější, silné.
Morticia Adams
11. 06. 2021Ach, to je krásné, zvláště závěr. *
je to milé....piš!.....*/***
Ahoj kadeřavá! Díky za tvou kritiku u mého dílka. Já se tady taky pohybuju trochu jako slon v porceláně. Ale ty jsi šikula, za chvíli to zvládneš. A ta básnička je skvělá. Piš! Zdravím!
Promiň Oran opravila bych,ale nevěděla jsem jak.Vkládala jsem poprvé a ani zvýrazněni nebylo schválně.
prosim te, pis jak clovek. zadne podtrhavani nebo zvyraznovani textu barvou. text musi byt samonosny, bez tehle silenych uprav. mas tam chyby v pravopisu... ohřivá, připominá, atd. basen jako takovou nehodnotim.
...má to v sobě něco poetického kouzelného...
SPOŘE ODĚNÉ KAPKY DEŠTĚ
jablonky sa tešia, že popršalo