Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMinistr zdravotnictví varuje
Autor
Nami 99
Přečtu si nápis varující.
To je pro všechny kupující.
Nevím, zda je to ten pravý,
který nám má chránit zdraví.
Píšou tady zvláštní větu :
"Kouření zkracuje cigaretu"
16 názorů
aleš-novák
15. 05. 2021cigareta je hřebíkem do rakve...koho to dojímá v době pohřbů žehem? :o)
Tohle zjištění mě tak deprimovalo, že jsem sekla s kouřením. Tip a.
Skutečný obdiv (objev). Kouření zkracuje cigaretu. A ještě ke všemu ve verši. Výborné. Jen se nebát. Je dokázáno, že 100% lidí kteří nekouřili, všichni umřeli.
Karamura -děkuji
každý něco o něco zkrátí a pořád ještě kousek zůstává a může se zkrátit.
Kouřní zkracuje cigaretu, cigareta zkracuje život kuřáka, kuřák, aby měl na kouření, krátí stát na daních, ačkoliv daně a smrt jsou jediné jistoty v životě. Z toho je vidět, že útěkem před jednou nevyhnutelností (daně), se prokouříme k té druhé (smrt). Poslední věta měla být něco o determinismu a svobodné vůli a o paradoxech lidských rozhodnutí, ale došly mi mince do Krit-o-bota, který tyhle texty generuje. I tak je to podle mě moc souvislá a poučná, a hlavně vážná kritika! ;-)
blacksabbath
10. 05. 2021nojono...nový koště...:-(((
:D
už ani té cigaretě
kouření nesvědčí
To je proto, kuřáci milí,
aby jste něčemu uvěřili!