Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePísmácká reklama
21. 05. 2002
1
0
4287
Autor
Matyjustin
Zavedl bych novou kategorii - Reklama -
V této by Písmáci mohli upoutávat na svojí velkolepost, např.
\\\"...a toto je jeden z mých veršů: - zmizela, už ji nehledejte, zmizela v šumu nadprodukce...\\\"
nebo \\\"...a zvláště bych chtěl upozornit na svoje tipy tady a výbornou kritiku zde....\\\"
(inspirace zagori)
Přečti si má dílka: 060písmák
ne, vážně, byla by diskuze?
(nejsem pro zavedení, jen pro úvahu - co by to obnášelo, co by se stalo...?)
Díky Matyjustin
Wopi: séž normalnyj rasísta! Cómaš próti kérkošpulikovi? >:-O
... ehm
;o))))))))))))))
m.
Gastarbajtr
23. 05. 2002
no, tovíš, jde o to jestli jde zrovna o mléčnou dráhu nebo smetanovo dráhu
:)
blbci, naposledy jsem jedl včera v sedm večír, teď je devět ráno a já celou noc nespal!!! Ještě mi klecejte o mlíčku, o smetan;!!§ Grrrrrrrrrr ;o)))))))))
m.
hlavně když mi to nebude házet avíza a nebude se to cpát mezi upoutávky a akce srazy, pak je mi to ukradenjý. nebo ať jde alespoň v nastavení zaškrtnout, jestli chci nechci dostávat avíza na reklamy.
vůbec by nebylo špatný moci si nastavit dostávat nedostávat avíza na jednotlivý neliterární typy děl
Matyjustin
22. 05. 2002Matyjustin
22. 05. 2002
čtěte, když je chvilka,
si Dannyho dílka
nač je vaše hi-fi
když je tu klub sci-fi?
Matyjustin
22. 05. 2002
no, ja bych do toho tu reklamu netahal...ac teda chapu ze smysl nejakej to ma, ze by to treba bylo dobry a prospesny...a na druhou stranu, aby se to tu pak nezmenilo z autoru literatury na kejklire vykrikujici reklamni slogany a stavici se na uroven tech, kterych se takovymi slovy nedotyka...vis jak to myslim :o)
cítím to stejně jako Merle, můj křtitel :o) zaškrtávám - nedostávat avíza
já to cítím trochu jinak - avíza dělím podle toho, od koho jsou a jestli mi něco sdělujou...
je rozdíl, jestli písmák, kterého si vážím, napíše pěknou kritiku a třeba polemizuje s mým názorem - pak jsem za avízo vděčný
FAKT
zato když mi pošle avi Krkošpulík na to, že vložil hvězdičku, lomcuje mnou vztek
:)
lidi by měli mít dost rozumu na to, aby tušili, co koho může zajímat
Matyjustin
22. 05. 2002
Wopidoo :o))) no vážně, spousta lidí posílá avíza zbytečně, a nevím jak mám tomu zabránit
je to pak ztráta času, otevírat avízo za avízem, když máš pomalý počítač, a jen chvilku času :o(
Krkošpulík, to by byl hezký nick :o) určitě bych to avízo ze zvědavosti otevřela
Matyjustin
21. 05. 2002Matyjustin
21. 05. 2002Matyjustin
21. 05. 2002
no - na to je přece celej internet - spousta místa na fotky a povídání o své jedinečnosti
:o))
Matyjustin
21. 05. 2002Litochowitz
21. 05. 2002Matyjustin
21. 05. 2002Matyjustin
21. 05. 2002Matyjustin
21. 05. 2002
reklamu nesnáším (když už, tak jedině vtipnou a ne vychvalující) a na tomhle servru nemá co dělat... přece sem nebudu každej den dávat upoutávku Jsem nejlepší, běžte si něco ode mě přečíst... když jsou zagoriho veledíla tak geniální, proč je teda čte tak málo lidí? páč zas tak dobrý nejsou (můj názor) a nějaká reklama je nijak vylepšit stejně nemůže... a vůbec, samochvála smrdí... takový lidi bych kopal s chutí do prdele... howg :o)
Matyjustin
21. 05. 2002Matyjustin
21. 05. 2002
minule Jarek Slintal napsal narcistickou upoutávku Vyšla úžasná kniha!!!! a hned mě přešla chuť si to koupit
myslím, že kdo je dobrý, ten na sebe nemusí dávat upoutávky, a naopak, je spousta nanic autorů, kteří ale mají dobrou reklamu (Honza, co neumí hrát golf)
Wopi, řekla jsem ti, že se mi ten méďa nelíbí ? :o))) líbí se mi tvoje básně
Matyjustin
21. 05. 2002
Jarodějka: upoutávka typu Vyšla nová knížka je něco jinýho, myslím, takovou upoutávku já osobně beru...
Maty: díky, Tys to konečně jako první pochopil! :o))))
(ta předchozí odpověď byla Jarodějce, i když to sedlo stejně)
:o))
Jo - ale nemusel jsi to prozradit - já byl tak rád, že si toho nikdo nevšiml...
No nic, jednou se to profláknout muselo...
reklama je dobrá..... člověk si alespoň odskočí na ten vlnitej plech zahrát nějakou od ......spoda :))
jinak reklama je součást života... proč tedy ne? Jen houšť... a taky bych zavedl kategorii REKLAMACE:
"U této básně jsem se zakuckal smíchy, polil se vařící kávou a nejenže utrpěl popáleniny a pracovní (a DRUHOTNOU!!) neschopnost, ale navíc jsem rozbil svůj nejoblíbenější hrníček, za což požaduju od autora, aby se zdržel po dobu tří týdnů jakéhokoliv psaní, sexuálních aktivit a požaduji také satisfakci ve formě veřejné omluvy formou reklamy na Novou knihu!"
:))
Aki, taky schvaluji upoutávky na novou knížku, ale tohle bylo, jako kdyby tu knížku napsal bůh
já tu upoutávku čet, musíš to brát s humorem, stejně jako její pisatel, pak to vyzní úplně jinak... :o)
K čemu reklama? Stejně všichni vědí, že nejlepší na Písmáku prostě a jednoduše jsem JÁ! ;o)))))))))))))))))))))))))
m.
Aki, nemám smysl pro srandu, vím to, a proto jsem mu tam ani nic nenapsala :o) reklamy nečtu, tak budu ráda, když budou označeny, abych je omylem neotevřela
sice není velký rozdíl mezi upoutávkou a reklamou, že :o)
A sakra, teď se to provalilo ;o)))))))))))))))))))
Jsem pro, aby se dle BG objevovaly bannery typu: "Už jsi četl dílo 56223? Ne? A to se odvažuješ žít?"
m.
Nápad to není špatnej. Ale já bych byl spíš pro kategorii "Reklama" jako dílo, ne propagace. Když se dívám na ty televizní spoty, tak je mně z toho někdy...
Na druhou stranu jistou reklamou už je rubrika "Autor sám doporučuje".
Jů, ano ano ano!!! Už to mám, uděláme si bannery, které budou vypadat jako ty předvolební plakáty s panem Šmidrou... éééé... Špidlou, co na nich kouká jak nejtotálnější vyhulenec ;o) Jééééééééé! A pod hodně blbou fotku třeba heslo: "Nikam nebo se mnou za lepší internetovou literaturu" ;o))))))))
Chechechééééééééééééééééééééé ;o)
m.
Matyjustin
21. 05. 2002
Sex po Pokecu! No to je nápad! Ale jestli se tu ukáže má hambatá fotka, tak asi projekt exne ;o))))))))))
m.
Matyjustin
21. 05. 2002Matyjustin
21. 05. 2002
F? Sluníčko?? Ani náhodou. Slunce je hvězda spektrální kategorie G2!
(ale tak daleko jsi zas nebyl...)
Slííííííííííííííííííííííííííííínt ! ;o)
(Fuj, Wopi, ten loňský, ne-li koňský guláš sis taky z obličeje mohl omýt :-/)
;o))))))))))))))
m.
to nic, to je říkanka na spektrální třídy hvězd (O,B,A,F,G,K,M), podle které si je amatéři pamatují:
O Be A Fine Girl Kiss Me
:o)))
to mi vytanulo na mysli, když jsi napsal F Sluníčko :o))
a když mi něco vytane, tak to taky ventiluju :o))))
Wopi: Já znám Br prdali dvě hutače, ale tohle teda ne ;o))))))))))))))
Ochóóóó ;o)
m.