Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDivadielko
Výběr: hermit
29. 05. 2002
12
0
1930
Autor
Záclona
divadelné sedadlo
urobilo KLAP
ťapy ťapy ťapušky
mačky išli na hrušky
jablká a hrušky
herci maňušky
program stojí 20 korún
a ty stojíš
viac
ten ironicky pohlad je hned v prvom riadku, v prvych slovach a nabuduce odporucam zaklapnut macicku do sedadla:)
Ťažko povedať, ostatné sa mi páčili viac. Tu neoddelím to, čo vidím za. Báseň hovorí, že divadielko mohlo byť akékoľvek, ale vás to nezaujímalo.. :o) Takže tých 20 korún je hrozne moc banálnych :o). Neviem, hodilo by sa mi to do kategórie "indispozícia", aj keď je to pomerne veselé dielko.
Zabudla som napísať, že záver je super. alebo som to už napísala? :o))).
S divadielkom máš pravdu - ironizujem ho a zhadzujem, ale hlavne v zmysle môjho divadielka. Práve preto používam známu riekanku.
Mačky išli na hrušky - ja som išla na niečo, s čím som si nemala zahrávať. Čo stálo viac. Vtedy viac ako ja.
Ale asi sa mi ten ironický pohľad nepodarilo do toho dostať :o) Možno recitácia :o) Dráma.
MTVR, vďaka.
urobilo KLAP a je po predstavení. Hádaj, kto bol sedadlo a kto ukončil predstavenie, kedy sa mu zachcelo.
ťapy, ťapy ťapušky! S babinou som sa hrával na Ťapušky strašne dlho, už som mohol mať aj dvanásť, keď sme prestali! :)
A pritom pointa mi neuchádza.
to je dobre..lahucke a citatelne a predsa dostane sa hlboko..az kam?? podla toho kolko kto za co stoji...popadali do blata...pride drotar ...ked zaplatis zapláta.....
T*
Detsky hravé. Ale ten koniec nabáda aj k hlbšiemu zamysleniu; najmä v spojení s názvom...
Tip.
myslím, že hrajú...niekde v Bibiane :o) Dokonca je v Bratislave, tuším, špeciálne bábkové divadlo, ale to len strieľam, možno sa mi to snívalo...
Ď.
ocenujem podobne :o)
nevies, hraju vobec niekde babkove divadlo?
niekedy ...