Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seTematické dny - vyhodnocení za červenec a vyhlášení na 21. 8. 2021
Autor
Próza_měsíce
Milí Písmáci,
červencového tematického dne se účastnilo šest autorů, z toho dva mimo soutěž. Prázdninové zážitky pojali každý po svém, ale všechny příspěvky byly hezké. Nejvíc zaujala Blacksabbath s povídkou Svatba motýlů. Dostala za ni 21 tipů. Gratulujeme!
Další tematický den nás čeká 21. srpna 2021 s tématem Den dlouhých kroků.
Těšíme se na vaše příspěvky a přejeme krásný srpen.
Próza měsíce
19 názorů
Díky :-) Já zatím taky nemám nic vymyšleno, ale každopádně je to zajímavé téma, netradiční! Prostě výzva.
blacksabbath
02. 08. 2021Nojo vlastně...to máš pravdu....škoda....zrovna tohle téma je výzva.....chodím krokem dlouhým i krátkým kolemdokola tématu, ale nic mě ještě nenapadlo...tedy nic kloudného..:-)))))sem tam se něco chystá vyklubat, ale pak to zase zašlápnu:-)))))))...užij si svatební veselí!!!....
Blackie, myslím, že nastavit předem datum vložení je právě ten problém, který jsme tady řešili v některém z dřívějších kol (Den louží). Když to uděláš, tak se tvoje dílo zobrazí okamžitě všem, kteří tě mají v oblíbených (což u tebe jistě nebude málo :-)) a samozřejmě ve výpisu, co se právě děje na Písmáku, a ve výpisu tvých aktivit na tvém profilu... zkrátka to přečte, okomentuje, otipuje... spousta lidí hned v den, kdy to vložíš, i kdybys tam datum vložení nastavila třeba až za měsíc... Takže pokud to má být soutěžní dílo k určitému dni, tak tenhle způsob zvolit nelze.
Ale nic se neděje, vždyť je to jen taková zábavička a když jedno kolo vynechám, tak se určitě nic nestane :-)
blacksabbath
01. 08. 2021JJ...Kamamuro s probiotiky by to šlo:-))))))))))))))))))))))
blacksabbath
01. 08. 2021Janino....můžeš si nastavit den vložení....tedy alespoň myslím, že by to šlo....téma je opravdu výzva.....děkuji za gratulaci:-))))
Blackie, moc gratuluju!
Dlouhé kroky bohužel nestihnu vložit... 21. srpna budu na svatbě (teda né na svojí :-)) a předem se vkládat nesmí... Tak jestli něco vymyslím, přidám se alespoň někdy později nesoutěžně. Ať se vám Den dlohuých kroků vydaří!
https://www.youtube.com/watch?v=jEeFexJSOtg
"Pokud je to tak, jak říkáte, tak jste jako obvykle vyhrál vy, pane Volejník."
"Já ovšem musím trvat na opakování ceremoniálu!!!"
;-)
blacksabbath
01. 08. 2021:-))))........děkuju!
blacksabbath
01. 08. 2021Děkuji za všechny gratulace.....velký dík patří vám...
organizatorům a tipujícím
P.S. Aru - to je téma.....zatím mám prázdnou kopfu:-(
gratuluji ivíííí ;))
- dlouhý kroky jó? to bude zas nějaká skopičina :D
Já Lucie píšu...
31. 07. 2021Black, gratuluji k výhře! Jen tak dál :)