Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sehaiking5
Autor
Dagmaram
37 názorů
Morticia Adams
09. 11. 2021Nejvíc. A stejně..potkan potřebuje úplně jinou klec než morče. Myslím, že by mohli být sousedi.
Morticie, já to mám už nějakou dobu v plánu. Ale mám pětileté morčátko. Tak až někdy pak. Potkani jsou chytří a přilnou :-)
Morticia Adams
09. 11. 2021Jako hrdá majitelka potkanů (v kleci, ne ve zdech) ti říkám: pořiď si ho, jsou boží!
kamamuro, já prve četla Japonec falešný :-))
prima ulítlé veršíky
díky :-)
dievča, máš pravdu.
No doma mám i jednu past, tak citlivou, že musím dávat při instalaci pozor, abych nedostala přes prsty..
děkuji, žes četla :-)
Úsměvné :)
Když jsem v komentáři četla, že to původně byly veverky, napadá mě výrok z Babičky, kdy děti prozradily, že jedly veverky a pan mlynář řekl: "Nikdy nevíte, po čem...."
Hříčkou nás obdařil Japonec fešný,
kolik je višní, tolik je i třešní.
Však pokud i třešní je tak jako višní,
můžeme na sebe být právem pyšní.
Teze zdánlivě provokativní,
však ona proleze, pištíce tence,
že přece musí být komutativní,
každičká ekvivalence!
dievča z lesa
03. 08. 2021nedotknuté pasce ... to je zivot ... tiež sa stáva, že myšička opakovane z pasce odhryzne chutné sústa a pasca nič
pekné pozorovanie
blacksabbath
03. 08. 2021holky...vy mni dáváte...zavařovat nebo bublaninu.....:-))))))))))))))
an, byl tak rychlej, že jsem si nevšimla jestli u sebe nemá malý srpík s kladívkem a hvězdu na čele :-)
podle Evženie zavařuje, já myslím, že je má na bublaninu :-)
No, Dagmaram, popravdě: zní to trochu podezřele. Jen doufám, že to nebyla ňáká komoušská krysa :)
blacksabbath
03. 08. 2021to je ale poťouchlík.....co s nima asi dělá:-)))))))*/******************
Asi bude zavařovat.
Vesuvanko, ten obrázek potkana, jak nosí třešně, ten byl pro mě tak překvapivý, že mi utkvěl :-)
díky Lucie. Říkala jsem si, že ten potkan je takový nepoetický a jestli haiku takovou potvůrku zatráví, ale vypadá, že jo :-)
An, bylo to velké, hnědé, poskakovalo to, tak až na ten holý ocas učiněná veverka. Pak jsem se šla podívat na gůgl, jak potkan vypadá a bingo.
Já Lucie píšu...
03. 08. 2021Super! Haikinguji s Tebou a potkany :)
já už budu muset si něco otěch hajku zjistit, mě se moc líbí, taková koncentrovaná básnička
Původní jsem teda už nestihla, z těchhle jednoznačně preferuju č.1
Je to teda potkan nebo veverka???
Tip a.
Irčo, přišla jsem z obchodu, koukla na tvůj komentář, pak na své výtvory a máš pravdu. Tak snad tipujícím nebude vadit, že jsem ten svůj překombinovaný pokus nahradila těmi lepšími. Lámala jsem si nad variantami hlavu při procházce se psem, tak zase popojedu ... už nedoladím, dost bylo potvůrky potkana. Chodí k nám od sousedů, mají přírodní jezírko a u toho se ty mršky prý drží.. Jak odezněly třešně, už se neukázal ..
ahoj motýle, docela milé stvoření, škoda, že tak množivé a choroby přenášející .. až mi jednou umře morče, koupím si potkana ..
díky :-)
Bráním se chrabě
jenom dvacátá vodka
nepiju, čestně
Vyděsí hravě
dětičky moje fotka
zařvou si běžně
Dášo, obě varianty se mi zdají lépe vyjádřené než vystavená, je dost překombinovaná... nápad parádní, spíš senrju... nebo ještě doladit.
Jak tam na té zahradě sedím, tak koukám, pár metrů ode mě hopká veverka s holým ocáskem a v tlapkách třešni. Za chvíli obávaný škůdce zahradou proběhne znova. Tak šup s tím do nějaké formy. Ještě jsem měla variantu